Mijn jaar in 2014!

nieuwjaar

 

 

 

 

 

 
Er staat weer een nieuw jaar voor de deur. En niet zo maar eentje. 2014, het jaar dat na het jaar volgt wat een ongeluksgetal in zich draagt. Ik ben verder helemaal niet bijgelovig, maar als ik naar mijn goede voornemens kijk, dan geef ik ze toch meer kans met een getal als 14. Ik heb zoals ieder jaar weer een lijstje gemaakt, wat ik aankomend jaar wil veranderen. Met stip op 1 staat het schrijven. Ik wil meer schrijven, ongeblokkeerd, vrij en over onderwerpen die ik leuk vind. Mijn blog krijgt daarom ook een kleine verandering. Naast de columns en verhalen (die ik overigens wel blijf schrijven en posten) wordt dit een studentenblog. Alles wat ik mee maak als student schrijf ik op, en ik ga op zoek naar de leuke tips om op een goedkope maar vooral fashionrijke manier door je studententijd te gaan. Mochten er tips over zijn, let me know!

Wat ik verder op de planning heb staan voor 2014:
– Beter plannen! Al vond ik dat ik hier al best goed in was, het kan altijd beter. Ik kan goed planningen maken, maar hier aan houden is een tweede. Dus niet alleen plannen, ook doen!

– Happy life: Ik heb graag een druk leven en vind het totaal niet erg om met verplichtingen te leven. Alleen de ontspanning schoot er dit jaar toch wel flink bij in. Volgend jaar gaat dit anders zijn, dan moet ik gewoon van mezelf wat meer ‘relax time’ erin brengen. Een schoonheidsbehandeling hier, een relax-dagje waar niets moet daar, een strandwandeling op zondagochtend. Denk dat dit best goed moet komen.

– Family & Friends: Ook al probeer ik ieder jaar goed de tijd vrij te maken, het lukt toch niet altijd om veel tijd met hen door te brengen. Het plannen komt hier wel een beetje bij kijken, want hoe meer ik plan, hoe meer mensen ik kan zien. Niet altijd heel leuk, geforceerd plannen, maar ja: ‘Je bent jong en je wilt heel veel’. Plannen dus.

– Sporten. Toevallig heb ik vanochtend nog het lekkere zwembadchloor mogen proeven. Daarvoor is het een tijdje bergafwaarts gegaan met mijn sportgedrag. Hoog tijd om hier verandering in te brengen, want sporten is heerlijk! Alleen de kracht om naar de sportschool te fietsen mis ik soms. Maar ach, wat niet is kan nog komen.

Dat waren wel de belangrijkste punten die ik wil gaan veranderen. Eens kijken hoe het me afgaat. Ik ga dit jaar echt proberen om niet na de ‘flair’ van de januarimaand op te geven.

Maar eerst 2013 heel mooi en gedenkwaardig afsluiten. Gelukkig nieuwjaar iedereen!

4 thoughts on “Mijn jaar in 2014!

Geef een reactie

