Weekview

Mijn eerste weken van januari op beeld. En op het eind nog een verhaaltje over de sfeer van mijn eerste week weer beginnen en de vakantie gedag moeten zeggen.

weekview8Als bijbaantje werk ik op de internationale afdeling bij mij op school. Daar kregen wij gratis deze sweety, lekkere innocent smoothie uitgedeeld.

weekview6Ja, de vroege ochtenden zijn weer begonnen. Voordat ik naar de les moet, werk ik thuis alvast wat bij.

weeview3Dinsdagavond had ik met mijn huisgenootjes nog een verlaat pakjes/kerst/oud en nieuw-avondje. We hebben lekker gegourmet en cadeautjes gedaan. Heel gezellig!

Weekview2

Producten voor het vak ‘Concepting’. Het geluk van goede vormgevers in de groep!

weekview10Donderdag, ik werk weer op de internationale afdeling. Mijn lieve collegaatje had nog wat Zuid-Koreaans eten voor me bewaard (meer dan op de foto). Een onverwachte, heerlijke lunch.

weekview5Donderdagavond een lekker alcoholvrij rosebiertje op het terras gedronken. De hele maand januari drink ik geen alcohol. Gaat tot nu toe nog goed!

weekview9Presentatie voor aanstaande maandag voorbereiden.

weekview4Heerlijk geluncht met m’n bestie en samen gewerkt in een koffiehuisje.

– Wanneer er gelachen wordt, wordt er gevierd.

Een momentje van samenzijn. Het nieuwe jaar ingeluid, met geliefden en een fles wijn.
Er hoeft niets te gebeuren. Maar je voelt je vrij om alles te doen.

Er dreigt een kleine storm op komst, met de hoofdletter S.
De trein ritme raast voorbij, maar je vergeet in te stappen.
Drie dagen later, het is zover. Het nieuwe jaar meldt zich.
Waar ik met een voet al insta.

Ik heb de warmte gekust en ben weggegaan. Volgend jaar ben ik er weer bij. –

One thought on “Weekview

Geef een reactie

