Weekview #3

Deze week stond geheel in het teken van studeren voor tentamens. Aankomende week beginnen deze, dus ik heb me alvast voorbereid. Daarnaast kreeg ik een telefoontje of ik op casting wilde komen voor een internationale reclame. Leek me hartstikke leuk! Maar daardoor zou ik wel vier belangrijke tentamens missen. Ik ben uiteindelijk toch gegaan, want de kans dat ik word gekozen is heel erg klein. Maar een ervaring rijker ben ik dan wel. Kijk mee naar mijn week!

Weekview week3

Ik begon deze week: gezond!

weekview 3 2

Dinsdag moest ik weer tentamens leren. Maar het welbekende SOG probleem meldde zich, en ik was veel te lang bezig met mijn site. Ach, moet kunnen, ik was vroeg begonnen.

weekvies week 3 3

Woensdag ben ik weer gaan werken bij de internationale afdeling op Fontys. Mijn collegaatjes zijn daar eigenlijk als vriendinnen voor me, dus is het altijd super gezellig! En ’s avonds had ik bestuursvergadering van #CLUBIEMES, de studievereniging waarbij ik in het bestuur zit. ’s ochtends begon ik al vroeg met werken aan mijn site, nog voor het normale werk.

Weekview week 3 4
Weekview week 3 6

Donderdag. Stampen, stampen, stampen. Tussendoor nog even sporten en ’s avonds leren bij kaarslicht.

weekview week 3 10

Vrijdag: castingdag! Ik heb geen idee hoe het ging, het ging zo snel. Maar ik heb wel leuke mensen ontmoet en oude bekenden gezien.

weekview 3 12
Snel nog even de winkels ingeschoten voor wat leuks. En het beschamende moment deed zich voor: ik had niet genoeg geld voor bovenstaande muts (ai, bijna salaristijd) en mijn Rabobank-app deed het ook even niet. Maar de verkoper, lief als hij was, zei dat ik hem mee mocht nemen en die avond het geld kon overmaken naar hem als mijn app het weer deed. Te lief! Dat heb ik natuurlijk meteen gedaan toen ik thuiskwam. Er bestaan echt nog goede mensen op de wereld.
weekview 3 13

Met m’n nieuwe BOY muts!

En als afsluiting deze geweldige post van I LOVE FASHION NEWS. Quote van de week:
weekview 3 11

8 thoughts on “Weekview #3

Geef een reactie

