Weekview #4 en Liebster-award

Afgelopen vrijdag heb ik de Liebster-award van Daphne gekregen. Super lief, bedankt daarvoor🙂 Deze award is bedoeld om bloggers, die nog niet heel groot zijn, onder de aandacht te brengen. Hartstikke leuk initiatief, ik doe er dus ook graag aan mee! De bedoeling is om tien vragen te beantwoorden die je hebt gekregen van de persoon die jou heeft genomineerd. Daphne heeft de volgende vragen aan mij gesteld:

1. Wat is je favoriete ijssmaak?
Oehhh, dat is een lastige. Ik ben namelijk echt dol op ijs! Maar ik denk dat ik dan kies voor Stracciatellaijs. Dat was de eerste smaak die ik echt lekker vond.

2. Als je ergens anders mocht wonen, waar zou dit dan zijn?
Dan zou ik waarschijnlijk in New York wonen. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik ben nu al zo verliefd op deze stad. Ik zou dan wel een werkvergunning willen hebben, die is nogal lastig te krijgen als Europeaan. Want alleen maar in NY zijn en niets doen behalve winkelen, daar raak ik ook wel na een tijd op uitgekeken. Fulltime bloggen en in New York langs alle grote fashion- en beauty events. Dat lijkt me de ideale baan! Als tweede keus zou ik in een warm land willen wonen, zoiets als Portugal (daar komt mijn vader vandaan), of Italie.

3. Wat is je favoriete drankje?
Het drankje wat ik eigenlijk het meeste drink, naast water, thee en koffie, dat is cola light. Het is niet het lekkerste drankje wat ik kan bedenken, maar dit is wel iets wat ik iedere dag kan drinken. Gewone cola drink ik echt nooit, zo slecht voor je tanden!

Daarnaast kan ik wel heel erg blij worden van de bananensmoothie die ik thuis heb geleerd te maken. Overheeeeeeerlijk! Maar weer niet voor iedere dag.

4. Wat is je favoriete chipssmaak?
Zonder twijfel: Nacho chees van Doritos. Echt te heerlijk, ik kan dit gewoon nooit laten staan. Op de tweede plek komen alle andere smaken van Doritos. Ik hou gewoon zoveel van dat merk bij chips, dat die met kop en schouders boven alle andere merken/smaken uitsteekt.

5. Naar welk pretpark zou je echt nog een keer heen willen?
Eentje waar de achtbanen hoog en eng zijn. Ik ben echt een adrenaline-junkie.

6. Wat is het laatste dat je hebt gekocht?
Catrice liquid liner (010 Dating Joe Black)
Ik ben benieuwd! Volgende week verschijnt er een review van op m’n site.

7. Wat is het beste/leukste cadeau dat je ooit gekregen hebt?
Ik heb van mijn ex een hele mooie, dure gitaar gekregen met een lieve tekst erop. Ik speel eigenlijk niet zo vaak gitaar meer, maar nog steeds kan ik dit cadeau ontzettend waarderen.

8. Waar kun je jou ’s nachts voor wakker maken?
Voor Ben en Jerry ijs. En ook weer de Nacho Chees van Doritos. Ik heb echt totaal geen problemen met snoepen als ik net wakker ben, ik lust het altijd. Trouwens, een mooie lipstick word ik ook altijd intens gelukkig van.

9. Wat zou je doen met 1000 euro als je maar één dag had
om het op te maken?
Met een vriendin naar Milaan vliegen en daar heel hard shoppen!

10. Noem één ding wat nog niemand eerder wist over jou.
Ik ben een vrij open boek, dus wat nog niemand weet over mij is moeilijk te bedenken. Misschien wel dat ik er niet tegen kan door de stad te lopen als ik geen geld heb. Ik vermijd dan echt liever winkels, ik kan er namelijk niet tegen als ik iets niet meteen kan kopen dat ik leuk vind.

Dat waren alle vragen! En nu is het mijn beurt om tien bloggers uit te kiezen.
De volgende blogs reik ik de Liebster-award uit:
1. Kim
2. Jaimy en Laura
3. Marloes (The Beauty assistant)
4. Lizzy
5. Marloes (Blog by Pop)
6. Vanessa
7. Melanie
8. Elke
9. Danielle
10. Hannah

Ik weet niet of jullie al eens eerder de Liebster-award hebben gekregen, dat heb ik niet achterhaald. Maar mocht dit je eerste keer zijn, dan zijn hier de vragen🙂

1. Wat is je favoriete beautymerk?
2. Waarom ben je begonnen met bloggen?
3. Wat zijn je ambities met je blog?
4. Als je moest kiezen tussen New York en Australie. Wat wordt het?
5. Hoeveel uur per dag / per week ben je met je blog bezig?
6. Wat is jouw verslaving op beauty / fashion gebied?
7. Wat is je favoriete gerecht?
8. Welk beautyproduct wil je nog in je bezit krijgen, maar is wat duur?
9. Waar kan je echt niet zonder? Mag van alles zijn.
10. Als je 1000 euro aan een goed doel mocht weggeven. Aan wie zou je dit geven?

Ik ben benieuwd wat jullie gaan invullen. En heel erg veel succes met jullie blog meiden🙂

Ik heb deze week niet heel erg uitgebreid aan mijn blog kunnen werken. Ik zat iedere dag te leren voor m’n tentamens, waarvan ik volgende week dinsdag de laatste heb, eindelijk! Ik heb wel iedere dag geschreven, maar het liefst besteed ik er nog meer tijd aan dan dat ik nu doe. De foto’s hieronder verklappen eigenlijk wat ik het liefste doe tijdens het leren: eten. Leuke nieuwtjes zijn dat ik ‘approved’ ben voor de Bloggers list op I love Fashion News! Heel leuk! En mijn blog ‘Trotse meiden zijn het mooist‘ werd als ‘Best Blog’ drie dagen uitgelicht op Girlscene, helemaal leuk om de week mee af te sluiten. Tot volgende week.
Weekview 4 2
Weekview 4 1
Weekview 4 3 Weekview 4 4 Weekview 4 5 Weekview 4 6

 

13 thoughts on “Weekview #4 en Liebster-award

  1. Leuk dat je blog bij leukste blog stond op Girlscene!😀 Dat is wel een compliment, toch! Ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan!

  2. Aahw lief dat je me hebt genomineerd! Ik ben een paar dagen geleden ook al genomineerd, en dat artikel komt dinsdag online. Zal ik jouw vragen gewoon ertussen doen? Dan maak ik er 1 groot artikel van! Ik wilde jou ook al nomineren trouwens, haha!

    • Ah, lief dat je mij ook wilde nomineren haha🙂 ja je kan die vragen er tussen doen, leuk! Als het te veel wordt snap ik het ook hoor. Liefs!

Geef een reactie

