Party nailart

Donderdag is voor de meeste studenten de stapavond van de week. Natuurlijk de kans om uit te pakken met make-up en je outfit. Ik vind het heerlijk om met een mooie outfit naar de stad te gaan en wat ook zeker niet mag ontbreken, zijn pumps! Wat iets minder opvalt, maar wat wel een hele leuke toevoeging is: nagellak. Hieronder een aantal voorbeelden van mijn party nagellak van de dag.
nagellak1De nagellakjes die ik heb gebruikt voor deze look zijn: Marylins (Smalto Perunghie) en van Essence (Nail art special effect topper). De groene kleur heb ik een keer in Portugal gekocht bij een Chinees winkeltje. Vandaar de aparte naam. Die van Essence is natuurlijk bij iedere drogisterij te koop.

Ik heb een aantal voorbeelden gemaakt en wat met de kleurtjes gespeeld. Persoonlijk vind ik mijn ringvinger en pink het leukst gelukt. Ik heb eerst de groene lak opgedaan en vervolgens de glitterlak. Ik heb zelf gewoon het kwastje gebruikt om figuurtjes te trekken, maar wat je het beste kan doen is het afzetten met een beetje tape. Zo kan je hele strakke lijnen trekken. Dit is vooral belangrijk als je twee verschillende, egale kleuren gebruikt. Met glitternagellak kan je iets ruimer werken, doordat je de glitters een beetje naar de juiste richting kan duwen met je kwastje, zonder dat dit slordig uitpakt.
nagellak2Ik vind de glitterlak het beste als toevoeging. Als enige kleur zou deze niet zo opvallen als dat hij doet met een kleurtje. Een combinatie die met allerlei kleurtjes natuurlijk te maken is. Enjoy!

7 thoughts on “Party nailart

Geef een reactie

