FOTD: Zwart/zilver look

Ik heb laatst de oogschaduw van Essence gekocht (metal glam), wat ik eigenlijk heb gekocht als toevoeging voor op een andere oogschaduw. Glitters kunnen een look helemaal in de partymood brengen. Ik heb een look gemaakt die zowel voor overdag geschikt is, maar ook voor een partylook niet misstaat.

DSCN1648De oogschaduw heb ik, zoals je hierboven ziet, aangebracht als basis. De look is nog vrij neutraal, omdat er verder geen kleur bij komt kijken. Alleen wat eyeliner en mascara om hem te verfijnen.

DSCN1687Dit zijn de producten die ik allemaal heb gebruikt. Alleen mijn poeder van de Hema ontbreekt op deze foto, maar die is in vorige post al een aantal keer voorbij gekomen. Op de foto heb ik de Essence Metal Glam al gebruikt.

DSCN1607Alle glitters zijn er na de eerste keer vegen meteen afgegaan, dat was wel een beetje jammer. Maar het effect werd er niet minder om, gelukkig maar.

Als basis heb ik, zoals altijd, foundation aangebracht en afgepoederd. Vervolgens ging ik met de ogen te werk. De oogschaduw is op het bewegende ooglid gezet. Ik heb er verder geen highlighter bij gedaan, omdat de glitters al genoeg opvallen.
DSCN1686De liquid eyeliner is van Catrice. Dit was de eerste keer dat ik hem gebruikte en ik ben er erg tevreden over. Hij is heel erg verfijnd, waardoor je erg strakke lijnen kan zetten.

DSCN1624Vervolgens heb ik hem afgemaakt met de mascara ‘I love Extreme’ van Essence. Ook echt een super fijne mascara. Ik hoefde maar een klein beetje op te doen en je zag al een goed effect. Ook de haartjes werden heel netjes gescheiden, door het kleine kammetje. Deze staat zeker in mijn top 3 favoriete mascara’s. Mijn nieuwe producten zijn goede aankopen geweest.

DSCN1683Boven mijn oog heb ik een zwart lijntje aangebracht met de Essence kajal pencil. En onder heb ik een zwart lijntje gezet met de zwarte kleur uit het Gosh ‘Smokey eyes’ palet. De welbekende, van mijn eerdere blogs, Golden Rose blush. En om de look af te maken de lip-pen van de H&M in de kleur 0.08.

ooglook1En uiteindelijk is dit de look. Een look die je ook gewoon overdag kan dragen, maar ook leuk naar een feestje. En makkelijk te maken! Als je een beetje handigheid hebt in het zetten van een eye-liner, dan neemt het niet veel tijd in beslag.
Tot morgen!

Liefs,
Felicia

14 thoughts on “FOTD: Zwart/zilver look

    • Dank je wel🙂 De blush is van Golden Rose in de kleur 09 (Soft & Silky). Ik heb er 1,5 week geleden een review over geschreven, hij is echt heel fijn!

Geef een reactie

