Weekview #4

De week waarin ik mijn laatste tentamen afrondde. De exchange studenten van onze opleiding aankwamen. Ik feestjes afging, want de tentamens zijn eindelijk voorbij! En ik me daarom ook maar meteen trakteerde op een heerlijke shopdag. En nog het belangrijkste: de week waarin ik een maand alcoholvrij volmaakte. Deze alcoholvrije maand deed ik om even helemaal gezond en gereinigd 2014 te starten. Voor een wijnliefhebber als ik was dit nog wel even een challenge. Ik vind het namelijk heerlijk om tijdens een maaltijd een lekker wijntje te drinken. Maar, het is gelukt!

Weekview 4 15

Mijn week begon hmmmmm: lekker! Ik werk bij Mugs and Muffins, een heel leuk koffiebarretje in Tilburg. Er bleven een aantal cupcakes over die op moesten die dag. Heel erg vervelend dat wij die dan maar zelf op moesten eten.

Weekview 4 12

Eenmaal thuis ging ik meteen door met leren. De dag erna had ik een tentamen.

Weekview 4 11

En dat leren werd een latertje. Oei, dat was een kort nachtje. Gek genoeg was ik wel heel erg fris en wakker op de dag zelf. Het tentamen is ook wel goed gegaan voor m’n gevoel.

DSCN1553

Na mijn tentamen ben ik meteen gaan helpen als buddy op de welcomesday van de exchange studenten. In de avond gingen we met z’n allen gezellig uit eten.

Weekview 4 14

Hier kan ik echt van genieten. Mijn sieradenrekje is echt een kunststuk in mijn kamer.

Weekview 4 13

Ik deed mee met de #Signoflove Instagram tag. Het staat voor liefde en gelijke rechten.

Weekview 4 10

Yes, het laatste tentamen is achter de rug. En daar past best een traktatie voor mezelf achteraan. Het onderste ‘ding’ is een koffertje, alvast gekocht voor Stockholm. Daar vertrek ik volgende week naartoe.

Weekview 4 9

En ik had mijn huisgenootje getrakteerd op een heerlijke maaltijd. Geinspireerd door Foodgloss. Zoete aardappel, feta kaas, mango en rucolasla. Een heerlijk fris gerecht.

Weekview 4 8

Donderdag. De verjaardag van mijn roomie. Even een snelle look gemaakt en geluncht in de stad.

Weekview 4 7

Als cadeautje hadden ik en mijn andere huisgenootje een bon gegeven bij een Italiaans restaurant. Binnenkort gezellig met z’n drieen eten.

Weekview 4 3

Haar verjaardag moest natuurlijk even goed gevierd worden! Alleen ik zat braaf aan de cola light.

Weekview 4 4

Happy birthday Valerie!

weekview 4 2

Deze dikke legging kreeg ik van mijn collegaatje cadeau. Zij had hem te klein gekocht en was te laat met terugbrengen. Super lief, en hij is echt helemaal mijn stijl.

Weekview 4 5

In het weekend nog aan de laatste versie gewerkt van een magazine waar ik voor schrijf. Ik ben hoofdredacteur bij Scratch Magazine, een excellentietraject bij mij op school. Super leuk, maar dit is alweer de laatste editie van het traject.

weekview 4 1

En een gezond tussendoortje. Havermoutpap, met kiwi en honing. Heerlijk!
Dat was mijn week. Voor volgende week heb ik een enorm leuk uitzicht, want dan vertrek ik dus naar Stockholm voor een aantal dagen. Ik bezoek daar een vriendin van mij die haar masterjaar daar doet. Heel erg veel zin in!

Fijne zondag verder.

Liefs,
Felicia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 thoughts on “Weekview #4

  1. Wat knap dat je een alcoholvrije maand hebt gedaan! En dat het je ook lukt vrij van alcohol te blijven tijdens feestjes!🙂 Goed bezig!

  2. Wat leuk, Stockholm! Altijd al naartoe willen gaan. Veel plezier alvast🙂
    En dat receptje van zoete aardappels met rucola, hmmm. Snel maar eens proberen !

    • Hi Sharrel, wat ontzettend lief🙂 Alleen heb ik vorige week deze award ook gekregen. Misschien bewaar ik de vragen even en beantwoord ik ze een andere keer. Maar heel erg bedankt!

Geef een reactie

