H&M Satin Rose body mist

Het is nog lang geen zomer en tijdens het schrijven van dit artikel druipt de regen langs mijn raam. Maar ik kan wel alvast dromen van het warme weer dat er aan gaat komen. Dat was ook de reden waarom ik zin had om een body mist te kopen. Ik zag deze bij de H&M en werd voornamelijk aangetrokken tot de mooie verpakking. Een body mist komt altijd van pas als het wat warmer weer wordt, maar ook voor de koudere dagen is het een lekkere toevoeging. Lees hier mijn review over de H&M body mist.
DSCN1701Zoals ik hierboven al zei vind ik de verpakking echt heel mooi. Het is een lange fles en heeft de kleur goud/geel, wat het erg chique maakt. Het materiaal is van plastic, wat heel erg handig is. Een body mist neem je in de zomer toch al snel mee naar het strand, of houd je in je tas als je buiten gaat lopen en dan is een plastic fles wel zo handig. Zandkorreltjes wil je niet tussen je chique, keramische verpakking vinden.
DSCN1698

De geur is eigenlijk precies wat ik vermoedde. Ook chique. Het heeft een sterk aanwezige geur, doordringend. Als deze geur in een eau de toilette of parfum was gemaakt, dan zou ik hem vergelijken met een zwaardere Chanel geur. Eentje die een bedwelmend gevoel kan geven. Deze body mist is minder bedwelmend, hij is dan ook alleen bedoeld om even een lekker verfrissend gevoel te geven. Wat ik ook vaak doe met een body mist, is mijn kamer voorzien van een lekker geurtje. Een eau de toilette vind ik dan weer zonde om te gebruiken, het is toch wat duurder en de spuit bereikt een minder groot oppervlak. De body mist heeft een groot bereik en voorziet mijn kamer, met een paar spuitjes maar, van een heerlijke geur.
DSCN1708

De ingredienten:
De parfum staat hoog in de lijst, wat betekent dat dit ingredient er sterk in voorkomt. Dat merk je ook wel. De body mist is heerlijk om tussendoor te sprayen op een warme dag, maar zal je zeker na het opspuiten ruiken als een eau de toilette. Hij vergaat alleen weer sneller. De spuit is heerlijk in gebruik. Hij heeft, zoals een goede body mist moet hebben, een flinke sproeier die een groot gedeelte van je lichaam bereikt. En dat vind ik het fijne van een body mist. Het hoeft niet een klein bepaald plekje achter je oor te bereiken, of netjes op je pols te blijven. Het mag meteen over je hele lichaam.
DSCN1702
Deze flacon is 250 ml en bedraagt 3,95 euro. Hij is te koop bij de H&M filialen die een make-up en verzorgingslijn hebben. Dat is geloof ik niet bij ieder filiaal te vinden. Een heerlijk koopje, wat van de zomer vaak in mijn strand- en zomertas te vinden zal zijn.

18 thoughts on “H&M Satin Rose body mist

  1. Lijkt mij een heerlijke body mist. Ik vind body mist altijd zo fijn om te gebruiken in de zomer. Dit geeft zo’n verfrissend gevoel. Deze moet ik echt gaan ruiken!

Geef een reactie

