What’s in my travel bag

Ik hou van reizen. Ik vind het heerlijk om mijn koffer in te pakken, naar de luchthaven te gaan en uit te stappen in een ander land. Andere cultuur, andere mensen, eventjes weg uit datgene wat ik gewend ben. Ik probeer daarom ook een paar keer per jaar leuke uitstapjes te maken. Kleine, niet al te dure reisjes, waardoor ik toch even het gevoel heb er tussenuit te zijn. Ditmaal ga ik naar Stockholm! Een vriendin van mij studeert daar, dus was het een heel goed moment om naar Zweden, waar ik nog nooit ben geweest, te gaan. Het schijnt daar ontzettend mooi te zijn en de foto’s beloven ook veel goeds. Maar om deze reis vlekkeloos en fashionable te laten verlopen, is het inpakken van de reistas een uiterst secuur werkje. Je wil daar niet aankomen en merken dat je tien fijne producten bent vergeten. Ik maak daarom altijd een lijstje wat ik echt mee moet nemen. En die deel ik vandaag graag met jullie.
DSCN1929

Dit is mijn reiskoffertje. Vorige week heb ik deze voor 40 euro gekocht bij de V&D, van het merk Liv. Ik vlieg deze keer met Ryan air en ik mag 10 kilo aan handbagage meenemen. Voor een korte stop van vier dagen is dit prima. Minder producten zal ik waarschijnlijk niet meenemen dan wanneer ik op een lange reis ga. Maar wel minder kleding en spulletjes om me daar te vermaken.
DSCN1912
Dit zijn al mijn make-up spulletjes. Als ik het zo heb uitgestald lijkt het toch nog wel heel erg veel. Ik zal ook niet alles gebruiken, maar ik vind het fijn om wat keuze te hebben als ik daar ben. Daarom heb ik een aantal verschillende oogschaduws meegenomen.

Lijstje make-up:
Groene concealer
Under eye concealer
Foundation
Poeder + kwast (kabuki)
Bronzer + kwast
Blush + kwast
Oogschaduwbasis
Oogschaduw
Eyeliner (pen en potlood)
Mascara
Lip gloss
Lipstick
Parfum
Nagellak (staan bij de volgende foto erbij)
DSCN1916En dan door met de verzorgingsproducten. Ik heb op de foto soms producten in een grote fles gefotografeerd. Dit giet ik wel over in een handige reisverpakking. Anders dan neem je onnodig te veel kilo mee en dat is zonde. Elk pondje scheelt weer dragen! Ik heb hierbij echt geprobeerd mijn basis dingen te gebruiken. Dus een haarmasker laat ik achterwege, dat doe ik wel weer als ik thuis ben. Of haarspray, dat koop ik daar wel in een goedkoop flesje. Bodylotion is ook een product wat je makkelijk daar kan kopen, maar momenteel ben ik echt verslaafd aan mijn bodylotion van Refan. Die wil ik echt mee hebben. Ik weet trouwens niet waar je deze in Nederland kan kopen. Mijn broertje heeft hem uit Bulgarije als cadeautje gegeven. Hij maakt m’n huid heerlijk zacht en ruikt zo lekker. Die gaat sowieso mee dus.

Lijstje verzorging:
Shampoo
Conditioner
Bodywash
Bodylotion
Manicuretasje
Allergiesnuifpompje (goed woord voor galgje)
Deodorant
Reinigingsgel / facewash
Reinigingslotion
Watjes
Haarmousse
Tandpasta
Tandenborstel
Dagcreme (nachtcreme laat ik vaak achterwege op een reis)
Masker (om de huid even te hydrateren na een vlucht)
Volumespray
Anti-frizz
Scheermesje
Spiegeltje
DSCN1890En natuurlijk moet het haar ook goed zitten op de vakantiefoto’s. Op deze foto staan ook de reisverpakkingen waar ik mijn verzorgingsproducten in doe.

Lijstje haar:
– Borstel
– Krulborstel
– Krultang (expres geen heath protection)
– Schuifspeldjes

Het lijstje kleding en handdoeken dat heb ik er niet bij gedaan. Dat verschilt iedere keer toch weer. Het ligt er natuurlijk ook aan of je naar een warme bestemming gaat, of juist niet. Ik stem dat geheel af op mijn stemming en bestemming. Voor nu zal dat voornamelijk warme kleding zijn en een outfit om in te stappen. We gaan met de vrienden van Loes (mijn vriendin) een avondje uit, om Loes haar verjaardag te vieren. Super leuk!
stockholm1

En hier zit ik (op het moment dat deze blog online komt) nu. Ik ga proberen om het net zo mooi vast te leggen als op dit plaatje hierboven. En natuurlijk ga ik veel inspiratie opdoen, zowel op beauty- als fashiongebied, om dit weer op mijn site te zetten. Mocht je benieuwd zijn naar de Stockholm foto’s? Die zullen ongetwijfeld zondag online komen🙂

Liefs, Felicia

22 thoughts on “What’s in my travel bag

  1. Wat tof dat je naar Stockholm gaat! Heel veel plezier!🙂 Lijkt me ook een hele mooie stad! Je neemt wel echt veel producten mee, zeg!😛

    • Haha, ja het was ook uiteindelijk iets teveel. Ik heb mijn conditioner, bodylotion en anti-frizz gel thuis moeten laten. Anders ging m’n koffer echt niet dicht😦

    • Haha, ja toen ik het allemaal in mijn koffer moest proppen, kwam ik daar ook achter. Gelukkig schelen reisverpakkingen heel veel.

Geef een reactie

