Op bezoek bij ILFN

ILFN, ook wel bekend als ‘I love Fashion News’. Wie kent deze hippe fashionsite niet? Als je geïnteresseerd bent in mode, beauty en de nieuwste trends, dan is dit echt een site die je in de gaten moet houden. Iets wat ik doe, iedere dag neem ik even een kijkje. En afgelopen woensdag had ik het geluk dat ik ook een kijkje achter de schermen mocht nemen, op het hoofdkantoor. Ik had een winactie gewonnen, waardoor ik met een vriendin bij de shopping night aanwezig mocht zijn. Compleet in een fashionable outfit, gingen Farah en ik naar het hoofdkantoor. Lucky us!

DSCN2089

DSCN2095

De shopping night is een avond die in het teken staat van: shoppen! ILFN toverde het hoofdkantoor om tot een grote winkel. Deze avond kon je allerlei kleding kopen, die ILFN bij elkaar had gesteld en ook te koop zijn in de webshop. Bij binnenkomst in het World Fashion Centre (wat een gebouw) waren er allemaal meiden die stonden te wachten. Er waren denk ik zo’n 85 meiden in totaal die een kijkje mochten nemen. Het rondlopen in het World Fashion Centre was al een hele ervaring op zich. Een ontzettend mooi, groot en chique gebouw, waar allemaal bedrijven in gevestigd zijn die iets doen in de fashion branche. Ontzettend leuk om daar rond te lopen, ik wilde eigenlijk overal wel een kijkje nemen.

DSCN2092
Ready for some fashion!
Op een gegeven moment zag ik een bekend gezicht. Annic van Wonderen, de directrice van ILFN, kwam ons halen om ons naar het hoofdkantoor te leiden. Grillig ging de groep meiden naar binnen.

DSCN2103

DSCN2100

Bepakt met een fotocamera en een goed gevulde pinpas, kwamen we het kantoor binnen. Terwijl er nog  gewerkt werd aan een bureau moest ik toch even gefotografeerd worden bij het bekende logo. Er stond een grote tafel met allemaal lekkere prosecco glazen, altijd een fijne binnenkomer. De ruimte had allemaal mooie hoekjes, zoals op de foto. En aan de wand hingen inspirerende fashionfoto’s.
DSCN2116

DSCN2112

DSCN2113

DSCN2109

DSCN2108

Alle bureau’s binnen dat kantoor waren ingeruild voor kledingrekken en op de tafels lag geen papierwerk, maar accessoires. Er waren best veel meiden in het pand aanwezig. Je kunt je voorstellen dat een ruimte vol met kleding en een hoop meiden toch een kleine spanning oplevert. Die was ook te merken. We moesten eventjes wachten om de meiden die iets verlaat waren ook een eerlijke kans te geven op de artikelen. Ondertussen zag je iedereen al een beetje rondlopen tussen de kledingrekken, azend op dat ene leuke shirtje. Heel subtiel ging iedereen in de buurt staan van een kledingstuk wat diegene graag wilde hebben. Dat is inclusief ik. Ik had mijn zinnen gezet op een wit leren jasje met groene borduursels erop, super cut! En heerlijk voor de zomer. Alleen nog eventjes wachten …
DSCN2127
Het startschot was gegeven en alle meiden stevenden op de kleding af. Je merkte toch wel dat binnen no time de favoriete kledingstukken in het bezit waren van iedereen en de angst om mis te grijpen afzwakte. Vervolgens werd het een fijn uurtje rondkijken en even een praatje maken met Annic. Ontzettend leuk om haar zo rond te zien lopen tussen alle meiden, ze stond open voor iedereen om eventjes te kletsen en je kon zien dat ze er zelf ook echt van genoot. Dit was de eerste keer dat ILFN een shoppingnight had georganiseerd, dus het was ook spannend voor hen hoe het zou verlopen.
DSCN2115

Als kleine treatment tussendoor kon je je laten verwennen door een mini-srub behandeling voor je handen te krijgen.
DSCN2123

Een ontzettend groot kantoor was het niet, dus na ongeveer een uur merkte je dat mensen gezien hadden wat ze wilde en was het tijd om in de rij aan te sluiten om te betalen. Je zag steeds meer van dit soort hoekjes, waar kleding opgestapeld lag die je net had gepast. Een echt meidenhok.

DSCN2119

Dit zijn mijn uiteindelijke aankopen. Het wit leren jasje met groene borduursels waar ik het eerder over had. Een turquoise trui met gouden elementen, een zwart/rose gouden horloge en een hoesje voor mijn Iphone, met de tekst: I ♡ MY IPHONE. Deze had ik al eerder gezien in de webshop op de site en vond ik echt tof!

Tijd om af te rekenen. Voor deze artikelen was ik bij elkaar 94 euro kwijt. Niet met onwijze korting gekocht, maar ook zeker niet duur voor vier artikelen. Ik ben erg tevreden!

Een lekker avondje geshopt op het hoofdkantoor van ILFN. Ontzettend tof! Ik vind dit zo’n inspirerend en fijn bedrijf gezien vanaf de buitenwereld. Hun doel was om de nummer 1 fashion-nieuwssite te worden van Nederland. En dat is het nu. Ik ben blij dat ik het een keer van binnen mocht zien en kennis mocht maken met de mensen die daar werken.

Bedankt ILFN!

8 thoughts on “Op bezoek bij ILFN

Geef een reactie

