Pretty pictures Sunday #1

Afgelopen weken heb ik op zondag een weekoverzicht van mijn foto’s gepost. Leuk om op de week terug te kijken. Maar iets waar ik veel vrolijker van word, zijn mooie plaatjes. Ik struin Pinterest en het internet vaak af op zoek naar mooie plaatjes, om inspiratie op te doen of gewoon te genieten. In plaats van mijn weekviews ga ik daarom op de zondagen mijn overzicht van de tien mooiste/leukste plaatjes laten zien, die ik die week heb gevonden. Er zit verder geen ranking in.

Geniet mee en laat je inspireren!
10

3

5
24678

1

 

9

Fijne zondag🙂

 

13 thoughts on “Pretty pictures Sunday #1

Geef een reactie

