Paarse Rimmel ooglook

Een klein beetje verliefd werd ik wel toen ik het paarse oogschaduwdoosje zag van Rimmel. Hoewel paars eigenlijk helemaal mijn kleur niet is, besloot ik hier toch een look mee te maken. Zie hieronder hoe ik het heb aangebracht.

DSCN2236
DSCN2169

Eerst een close up van mijn ogen zonder make-up.
Vervolgens ben ik aan de gang gegaan met de lichte highlighter in het palet. Dit bracht ik aan onder mijn wenkbrauw met een grote oogschaduwkast.

DSCN2198
Vervolgens bracht ik de roze kleur over mijn bewegend ooglid aan. En in mijn arcadeboog trok ik een lijntje met de donkerste kleur in het palet. Dit bracht ik aan met de applicator in het doosje. Vervolgens pakte ik een blendingbrush en vervaagde ik de donkere kleur in de licht roze.
DSCN2194

Ik heb diep liggende ogen, waardoor ik de donkere kleur niet te ver naar boven moet blenden. Doe ik dit wel dan vallen mijn ogen echt teveel op, en dat is niet geschikt voor een overdag look. Zoals je op de foto kunt zien heb ik veel ruimte tussen mijn wenkbrauw en mijn arcadeboog, dus te hoog blenden krijgt echt een heel opvallend, en naar mijn mening niet mooi, effect.

Met een dun borsteltje bracht ik een lijntje onder mijn oog aan met de donkerste kleur in het doosje. Een lijntje met de eyeliner en wat mascara, en de look is af.
DSCN2214

Tada. Een subtiele look die voor overdag heel erg geschikt is.

18 thoughts on “Paarse Rimmel ooglook

    • Wat lief van je! Dank je wel🙂 Ik heb deze award alleen laatst ook gekregen en ook gepost. Misschien bewaar ik de vragen even en doe ik het later, anders is het zo snel na elkaar. Maar super bedankt!

  1. Ik heb dit palet ook maar in de zwarte variant en het lukt me maar niet om iets op mijn borstel te krijgen voor mij was dit product echt een No go maar mooie look =)

Geef een reactie

