Favoriet van de maand: H&M Concealer

Favo maand feb
De laatste week van de maand februari is begonnen en daardoor is het tijd voor mijn favoriete product van deze maand. Deze maand staat de concealer van de H&M in de schijnwerpers. Ik heb deze stick gekocht toen ik in Stockholm was, eigenlijk omdat hij heel erg lijkt op een merk dat niet verkrijgbaar is in Nederland. Ik dacht dat deze misschien, doordat de verpakking bijna identiek is, hetzelfde effect geeft. Dat hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen, maar toch bleek hij ontzettend fijn te werken.

DSCN2256De verpakking van deze concealer vind ik erg mooi. Hij is klein, vierkant en hij sluit heel erg goed. Dat vind ik super fijn bij producten. Het liefst heb ik bij alles wat in een verpakking zit dat je een klein klikje moet horen, als je het sluit. Dit heb ik ook bij mijn MacBook Pro. Als ik het scherm naar beneden klap, dan hoor je een klein klikje (of iets in die richting) en dan weet je dat hij naadloos op de onderkant aansluit. Dat doet deze concealer van de H&M ook. Op het moment dat ik hem helemaal dichtdraai, hoor je een klik. Zo. Die zit goed dicht. Heel fijn.
DSCN2254

Een mooi nude-kleurtje aan de buitenkant. Het is niet zo dat de kleur die je ziet, ook de concealer zelf is. De buitenkant is gewoon in precies dezelfde kleur. Wat ik erg fijn vind, want als je het product bijna op hebt gemaakt, ziet hij er nog mooi en als nieuw uit. Anders krijg je van die half lege hulsjes, en dat vind ik er soms zo sneu uit zien.
Maar goed, genoeg over de buitenkant. Wat is het resultaat?

DSCN2251
Ik gebruik mijn concealer altijd nadat ik mijn foundation heb aangebracht. Hierboven zie je het verschil. Rechts heb ik niet opgemaakt met concealer en links wel. Je ziet dat aan de rechterkant nog een rode gloed onder mijn oog zit en er duidelijk een wal aanwezig is. Ik vind dat het een ontzettend goede dekking geeft, zonder klontjes achter te laten. Dit vind ik echt heel belangrijk bij een concealer. Het moet de kringen en vlekjes helemaal wegwerken en egaal maken. Wat deze concealer helemaal doet.

DSCN2257
Een paar kleine stipjes onder mijn ogen en ik ben klaar. Je hoeft niet veel van dit product te gebruiken, waardoor je er lang mee kan doen. Voor 5ml betaal je 4,95 euro. Daarnaast is het een kleine verpakking. Ongeveer drie kwart van de Essence mascara ‘I love extreme’, waardoor je hem makkelijk mee op reis kan nemen.

Ja. Ik ben ‘all love’ over dit product. En daarom past het zeker thuis in de favoriet van deze maand.

9 thoughts on “Favoriet van de maand: H&M Concealer

  1. Ik heb nog nooit make-up van de H&M geprobeerd.. ik ben er een beetje bang voor (de minder goede? kwaliteit), maar dat neem ik aan.. foei. Als ik dit zo zie, ben ik er toch onder de indruk van. Ga ik binnenkort toch dat mooie lipproduct halen🙂 hihi

Geef een reactie

