Budget wishlist

De lente komt er bijna aan en daarbij ook alle vrolijke lentekleurtjes. Ik krijg weer enorme zin om lekker uit te pakken met kleur, zowel in kleding als bij mijn make-up. Ik laat me volop inspireren op verschillende sites en bij de cosmeticamerken. Om in een keer een lekkere voorraad nieuwe producten in te kunnen slaan, heb ik een wishlist samengesteld van de budgetmerken Catrice en Essence. Het volgende komt sowieso in mijn make-up stash terecht:

Oogschaduw essence

Ik vind dit All about paradise eyeshadow palet echt geweldig! Het heeft zes kleuren waar je een felle zomerlook, of een toch wat lichtere lentelook mee kunt maken. Deze kleuren zijn vrij fel, dus heel erg geschikt als aanvulling op een wat lichtere kleur. Een roze eyeliner, of een groen hoekje bij je traanbuis. Zeker weten dat je de zomer inknalt met deze kleuren. Dit palet kost 3,95 euro.

Essence2

Van dezelfde lijn van Essence wil ik heel graag dit All about Candies eyeshadow palet. Dit is de zachtere variant op die van hierboven. Je kunt hier een hele mooie, zachte look mee maken. De kleuren passen, zoals ik het nu zie, heel erg goed bij elkaar en komen niet te schreeuwerig over als je ze mengt. Ook leuk om beide kleurenpaletten met elkaar te mengen. Het lijkt in ieder geval zo gemaakt te zijn, want van iedere kleur heb je een felle en zachte variant. Ook dit palet is 3,95 euro.
smokey eyes pencil catrice

 

Om door te gaan met de ogen, sta ik te springen om deze eyeliner. Een groene kleur, die ook helemaal bij de lente- en zomerlooks past. Dit kan ook heel goed met alleen een mascara, waardoor het een subtiele, maar toch speelse look wordt. De prijs: 2,59 euro.

kiss me if you can catrice

En natuurlijk ga ik de zomer niet in zonder een fel kleurtje op mijn lippen. In de nieuwe collectie van Catrice heb ik dit fijne roze kleurtje gespot. Het is de Kiss me if you can 300 en hij wordt verkocht voor 3,99 euro. Ik vind de lipsticks van Catrice altijd erg fijn. Dus ook zonder hem te testen, kan ik zeggen dat deze stick een musthave is voor de zomer.

Ik bedoel hier overigens niet mee dat ik alle producten tegelijkertijd op mijn gezicht ga doen. Dan zou ik meteen door naar de clownsafdeling kunnen. Nee, van deze producten ben ik gaan zwijmelen achter mijn computer. Hoog tijd om ze in het echt te bekijken en meteen af te rekenen.

Heerlijk zulke vooruitzichten.

18 thoughts on “Budget wishlist

  1. Leuke wishlist al ben ik zelf geen fan van het candies palette ( vind de pigmentatie best slecht) maar de Catrice lipstick is wel super! x

Geef een reactie

