Max & More Caviar nails

De trend is er al enige tijd: Caviar nails. Bolletjes over je nagellak wat een kaviaar-effect geeft. Zeer geschikt  voor een feestje, waarbij je net dat extra luxe aan je outfit geeft. Ik kwam onlangs een super goedkoop setje tegen bij de Action, wat ik echt niet kon laten liggen. Voor een prijsje van 0,79 cent nam ik deze schatjes mee naar huis.

DSCN2283

In het doosje van Max & More zitten twee nagellakjes en twee potjes met de kaviaarbolletjes. Jammer genoeg zit er geen topcoat bij. Door de topcoat blijft het wel wat beter zitten, dus als je dit thuis niet hebt, is het geen overbodige aanschaf.
DSCN2285 DSCN2287
De potjes zijn kleine, rondje potjes. Dit vind ik erg handig, omdat je je nagel in het ronde potje kan dopen. Zo knoei je minder met de bolletjes, dan wanneer je ze over je nagel heen strooit. De gebruiksaanwijzing is als volgt: Lak je nagels. Lak ze opnieuw en strooi daarna de kaviaarbolletjes erover heen.
DSCN2290 DSCN2294
Ik heb beide kleuren geprobeerd. Dit zijn mijn nagels met een laagje lak.
DSCN2304 DSCN2296
En hier heb ik de bolletjes erbij gedaan. Ik heb mijn nagel dus rustig in het potje gedrukt, waardoor er meer dan genoeg bolletjes aan bleven kleven. Heel rustig veegde ik de overbodige bolletjes eraf. En dit is resultaat.

DSCN2311 DSCN2314
Ik vind het erg leuk! De foto’s zijn overigens nog zonder de topcoat. Als je dit erbij hebt gedaan, merk je dat de bolletjes veel steviger op je nagel geplakt zitten. Het zit het mooist op dag 1. Je kunt ze zeker nog wel een paar dagen op laten zitten, maar dan gaan er langzaam aan wel lege plekken ontstaan tussen de bolletjes. Als je het wil gebruiken voor een feestje, lak het dan dezelfde dag nog.

Op een feestje de caviar nails? Ik ben voor!

19 thoughts on “Max & More Caviar nails

  1. Heel leuk effect en dat voor zo een klein prijsje. Wel jammer dat het wat sneller loslaat. Maar voor een feestje is het heel leuk, en dan idd lekker veel topcoat. Erg leuk!

  2. Leuk!
    Blijf je met je nagels nergens aan hangen?
    Het is ook heel betaalbaar in de winkel waar je dit had gekocht!
    Ze hebben er ook geweldige make-up!😉
    Hartelijk voor je lieve reactie op mijn blog bij de nagelklak van het automerk.

    Groetjes…..

    • Nee, gelukkign niet! Tenminste, niet bij mij gebeurd🙂 En graag gedaan🙂 Jij ook bedankt voor je leuke reacties! Liefs!

Geef een reactie

