Geld verdienen met je blog? Meld je bij mij

oproep beautybloggers

Een tijdje geleden werd ik benaderd door een online marketeer bedrijf, met de vraag of  ik een samenwerking aan wilde gaan. Het eerste wat ik dacht: yes! Ik kan nu gaan beginnen met verdienen aan mijn blog. Ik vind het echt heel erg leuk om blogs te schrijven en hier iets mee verdienen zou echt de kers op de taart zijn. Vervolgens heb ik heel erg vriendelijk contact gehad met medewerkers, en hebben ze al mijn vragen beantwoord. Hoe gaat de betaling? Waar moeten je blogs aan voldoen? Etc. Alles werd vriendelijk duidelijk gemaakt.

Online marketeerbedrijven leveren schrijfopdrachten aan voor bloggers. Zij komen dus ook graag met hun in contact. En hoe kan dit beter dan een blogger te vragen, andere bloggers enthousiast te maken? Dat is dus wat ze mij ook vroegen. Concurrentie? Welnee. Er zijn talloze beautyblogs en ik help graag mijn mede-bloggers een beetje.

Wat is de samenwerking?
Zij hebben contact met merken waar over geschreven mag worden. Zodra er een opdracht binnenkomt, gaan ze kijken bij welke blogs dit past. Vervolgens zullen ze jou benaderen, met de vraag of je wil schrijven. Je krijgt hier rond de 50 euro per artikel voor. Wordt je domeinwaarde hoger en krijg je meer volgers, dan kan dit nog oplopen. Of je kunt ervoor kiezen om een paar schoenen (of datgene waar je voor gaat schrijven) opgestuurd te krijgen, om ze vervolgens te kunnen reviewen. Het aantal woorden kan per artikel verschillen. Na het schrijven controleren zij het en bij een positief resultaat, krijg je vervolgens uitbetaald.

De eisen?
– Je post (bijna) dagelijks op je blog
– Je hebt voldoende traffic (bezoekers) op je site. Denk aan rond de 40 mensen per dag
– De artikelen gaan over beauty, fashion, lifestyle

Wil jij ook geld verdienen en samenwerken met merken? Stuur dan een mailtje naar felicia.rds@gmail.com met jouw websitenaam erin. Een kleine introductie wat er precies op je blog te vinden is, is gewenst. Meer informatie over het bedrijf en de werkwijze zal ik in een reactie naar je toesturen. Ik stuur binnenkort een mailtje naar het bedrijf, met een lijst van bloggers die dit leuk vinden om te doen. Zij gaan dan controleren of jouw blog bij hen past. Als dit zo is, zal je van hen een mailtje krijgen met de vraag om te beginnen.

Het staat helemaal vrij om te schrijven. Mocht je je hebben aangemeld en niet achter het merk staan waar ze je voor vragen? Dan ben je altijd vrij om af te wijzen. Vrijblijvend aanmelden is helemaal geen probleem dus.

En mocht je mij op Bloglovin willen volgen? Ben ik daar heel erg blij mee🙂

Start making business today!
Liefs, Felicia

16 thoughts on “Geld verdienen met je blog? Meld je bij mij

  1. Dat klinkt wel erg interessant! Ik ben pas net een paar weken begonnen met mijn blog, dus ik sta nog in de kinderschoentjes. Ik merk wel ik meer bezoekers krijg (nog steeds geen mega getallen hoor), maar ik denk dat je over een tijdje wel een mail van mij krijgt😉

Geef een reactie

