Wat voor pumpchick ben jij?

Als echte pumpfanaat struin ik regelmatig websites af waar ze mooie pumps verkopen. Op zoek naar nieuwe collecties, korting en inspiratie. Talloze plaatjes bekijken van mooie schoenen, die soms nooit in mijn schoenenkast zullen belanden, maar wel mooi zijn om te bekijken. Ik kwam er ook achter dat ik vooral warm word bij een bepaald soort pump. En toen begon ik pumps steeds meer in soorten te zien. Lees verder en ontdek wat voor pumpchick jij bent.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 09.16.33

Sexy en chic:
Dat zijn de eerste twee woorden die ik denk bij deze pump. Elegante pumps van Steve Madden (mijn favo schoenenmerk) om naar een chic diner te gaan of voor onder een mooie galajurk. Gedragen door: elegante vrouwen. Voor zakelijke besprekingen of onder een spijkerbroek met een colbertje. Altijd met een zakelijk tintje eraan.

Schermafbeelding 2014-03-09 om 10.38.41

De rockchick:
Voor de stoere meiden onder ons is dit echt een musthave. Een pump met een verlengstuk wat hem familie van het enkellaarsje maakt. Dit staat geweldig onder een stoere spijkerbroek, of een zwarte broek. Of denk aan een leren jurkje. Gedragen door: meiden die wel tegen een stootje kunnen en de naam ‘rockchick’ niet misstaat.

Schermafbeelding 2014-03-09 om 10.43.12

Notice me pumps:
Wil je casual en niet te opvallend over straat lopen? Dan kun je deze pumps beter in de etalage laten staan. Met deze pumps ben je vanaf verre al opvallend en een echte eyecatcher. Gedragen door: fashionista’s die graag op de trends vooruit lopen en het totaal niet erg vinden om opgemerkt te worden. Integendeel: pumps mogen gezien worden! En dat zul je zeker met deze schatjes aan je voeten.

Schermafbeelding 2014-03-09 om 10.42.41

Sexy femme fatale:
Wauw, wauw, wauw. Dat dacht ik toen ik deze schoenen tegenkwam op de website van Intreza. Met deze pumps laat je menig mannenhart sneller kloppen en koppen laten omdraaien als je langsloopt. Het is een chique pump die je met veel verschillende stijlen kan combineren. Gedragen door: femme fatales die weten hoe je pumps op een functionele manier in kan zetten.

Schermafbeelding 2014-03-09 om 10.43.49

De sweet girl:
Met dit lieve kleurtje en de sleehak is dit bij uitstek een pump voor de meisjes-meisjes. Ik vind het altijd heel schattig staan, en zeker onder een zomerjurkje staat dit prachtig. Klaar om lekker een dagje te winkelen (lang lopen is geen probleem hiermee) of een dagje naar het strand. Gedragen door: meisjes die het girly-gevoel van nature uitstralen. Echte sweeties!

Schermafbeelding 2014-03-09 om 10.44.40

Native lovers:
Voor de native-stijl liefhebbers onder ons, is deze pump echt een musthave. Met het grote kurkoppervlak (sleehak) en de aardse kleurtjes, past dit echt in de categorie ‘I love earth’ thuis. Dit niet te verwarren met ‘geitenwollensokken-types’. Nee, integendeel. Fashionista’s hebben allang door dat deze native stijl de laatste tijd ontzettend populair is. Gedragen door: fashionista’s en native liefhebbers.

Ik word zelf echt heel erg vrolijk bij het zien van deze pumps. Voor nog veel meer soorten pumps, neem hier dan een kijkje. De website Intreza heeft echt allerlei soorten schoenen en een geweldige pump-afdeling. Genoeg kijkplezier voor de echte schoenliefhebber🙂

//

14 thoughts on “Wat voor pumpchick ben jij?

  1. Wat een leuk artikel en mooie items! Zelf ben ik over duidelijk het type van de ‘Notice me pumps’. Ik draag heel graag pumps, beetje jammer alleen dat ik er iets minder goed op kan lopen (schaam schaam).

  2. Ik ben absoluut een ‘Notice me pumps’. De laatste tijd draag ik wat minder pumps omdat ik nogal last van mijn rug heb. Maar als ik dit zie: ik doe dit weekend toch weer een paar pumps aan.

  3. Hahaha ik vind de femme fatale het mooist, hoewel ik de notice me pumps in een onopvallendere kleur ook wel mooi zou vinden😛 Ik heb het liefst zwarte pumps, dat is misschien saai maar dat combineert zo makkelijk🙂

Geef een reactie

