Modemusthaves Sparkle On Necklace

Toen ik vorige week op de site Modemusthaves keek, kreeg ik een kleine crush op de Sparkle on Necklace Strass. Een grote zilveren ketting met ontzettend veel diamantjes en glinsteringen. Alhoewel goud meer mijn kleur is, vond ik dat deze ketting ontzettend goed in mijn sieradencollectie past. Ik bestelde hem vrijdag en had hem zaterdag meteen in huis. Altijd fijn als ik zo snel kan genieten van mijn aankopen!
DSCN2615

Isn’t she adorable?
Een grote statement ketting? YES. Opvallend? YES. Goed te combineren met verschillende stijlen? YES. Geschikt voor een neutrale outfit? NO. Steel je hiermee de show? YES.
DSCN2616

Een aantal suggesties:
Op een zwart truitje komen de kleuren van je sieraden natuurlijk extra mooi uit. De zilveren kleur vind ik heel erg goed matchen bij het zwart. En het zwarte blousje (of wat voor truitje het ook is) krijgt dan een chique accent.
DSCN2618 DSCN2619

Op een wit shirt met print wordt de stijl casual meets fashionista. Ik vind het wel leuk om zo’n grote statement necklace te dragen op truitjes waar je het in eerste instantie niet bij verwacht. Dan valt het iets minder op en wordt het meer een stijl dan alleen een opvallende ketting.

Bij een colbertje houd ik het truitje eronder rustig. Anders wordt het te druk en springt de ketting er niet goed uit. Of natuurlijk op een classy jurkje, met als mijn favoriet de little black dress.
DSCN2669

Een statement ketting naar mijn smaak! Voor 26,95 euro kan je deze kopen in de webshop van Modemusthaves.

Nog een kleine tip voor we het weekend echt in gaan: wil je de kleine steentjes van je ketting (of andere artikelen) niet verliezen? Doe er dan wat doorzichtige nagellak op. Zo vallen ze er niet uit.

Fijn weekend allemaal!

15 thoughts on “Modemusthaves Sparkle On Necklace

  1. Wauw, de ketting is echt prachtig! En het staat je ook super goed❤ Haha zo grappig dat jij zegt dat zilver je eigenlijk niet zo staat, maar je toch een zilveren ketting hebt gekocht. Ik heb deze week sieraden gekocht die goud zijn, terwijl zilver mij juist weer beter staat. Toevallig! Liefs Svenja.

Geef een reactie

