Lush Ocean Salt gezichtsscrub

Dit weekend ben ik in Antwerpen gaan shoppen. Na het concert van Beyonce afgelopen vrijdag vond ik het een mooie gelegenheid om deze prachtige stad eens te voorzien van mijn euro’s. Natuurlijk moest ik ook even langs Lush: mijn favoriete shop op het gebied van huid- en haarverzorging en lekkere genietproducten. Ik kocht daar de Ocean Salt  gezichtsscrub, die ik vandaag voor jullie review.
DSCN2693

 

DSCN2690

Wat een heerlijke kleur zit er in dit potje. De basis-ingrediënten zijn: kokos, limoen, zeezout en voedende avocadoboter. De biologische limoen is gedrenkt in vodka, waardoor het als een toner voor je huid werkt en je een schoon en fris gevoel geeft.

DSCN2698
Deze scrub heeft grote korrels waardoor hij voor het gezicht, maar ook voor het lichaam zeer geschikt is. De frisse ingrediënten zoals limoen zorgen niet alleen voor een fris gevoel, maar ook voor een heerlijke frisse geur.

DSCN2695

Het belooft je huid een directe oppepper te geven en te ontdoen van dode huidcellen. Klopt dit? Jazeker! Na het scrubben heb je het gevoel alsof je in een zee hebt gezwommen van limoensap en alle vuiltjes van je lichaam weg zijn. Het geeft je echt een puur gevoel en mijn huid is naderhand heerlijk zacht. Wat ik altijd na een scrub op doe is dagcreme, voor een voedende nazorg.

DSCN2694
Ik ken eigenlijk geen enkel product van Lush wat mij ooit is tegengevallen. Ze doen namelijk altijd wat ze beloven te doen op de verpakking. Zo dus ook met deze scrub. Je voelt je hierna schoon, jong en prettig. Een aanrader! Dit potje kocht ik voor 21,95 (250 gram) bij Lush in Antwerpen.

23 thoughts on “Lush Ocean Salt gezichtsscrub

  1. Klinkt erg goed! Ik ben ook dol op de producten van Lush…
    Heeft de scrub een fijne korrel of is hij eerder grof?

    • Het is eerder een grove korrel, dus voor je lichaam is het ook heerlijk. Ik vind het zeker niet een te grote korrel voor het gezicht. Het zijn zeezoutkorrels, dus groter dan suiker, maar niet te grof🙂

    • Nee, ik vind het juist fijn een iets grotere korrel. Het is ook een scrub gemaakt voor het gezicht, maar ook zeker bruikbaar voor het lichaam. De korrel is ter grootte van zeezout korrel🙂

Geef een reactie

