NYC Big Bold Volume by the lash mascara

Over de werking van mascara’s ben ik altijd kort en krachtig. Mijn wimpers moeten vol en lang worden. Doet een mascara dit niet, dan ben ik er ook meteen zeer ontevreden over. Ik heb namelijk een aantal mascara’s waarvan ik weet dat ze ontzettend goed werken, dus dat niveau moet een nieuwe mascara halen en anders is het de laatste keer dat ik het kocht. Toch vind ik het wel leuk om nieuwe mascara’s te testen, dus verschillende kopen zal ik blijven doen. Vandaag review ik de NYC Big Bold Volume by the lash mascara.

DSCN2764

Het omhulsel heeft een lekker fel kleurtje, iets wat ik wel leuk vind bij beautyproducten. Als het mijn wimpers laat opvallen, mag het product zelf dat ook best doen.

DSCN2767

De applicator is een kammetje. Dit werkt altijd erg goed bij mijn wimpers, omdat ze dan mooi gescheiden worden. Mijn verwachtingen zijn hoog, ook al is NYC wel een budgetmerk.

DSCN2704

Zonder mascara.

DSCN2705

Met twee lagen mascara.
Dit effect is naar mijn mening echt nog te minimaal. Ik heb al lange wimpers van mijzelf, dus een mascara hoeft niet veel werk te doen om ze lang te maken. Maar de kunst is om ze ook mooi vol te krijgen. Ik vind dat bij twee lagen nog minimaal.

DSCN2709

Met drie lagen mascara.
Meer dan drie laagjes doe ik nooit op, anders gaat het klonteren. Ik zie niet veel verschil in volume tussen de twee en drie lagen. Wat ik wel merkte is dat het wat meer ging klonteren, dus meer lagen zou niet mooi zijn. Alsnog vind ik de volheid echt meevallen. Mijn I love Extreme mascara doet dit wel heel goed, dus daar blijf ik toch maar bij.

Pluspunt:
– De scheiding van haartjes is netjes en werkt goed.
– Heeft voor een budgetmascara een goede werking.

Minpunt:
– De beloofde volle wimpers zijn minimaal.

Deze mascara is voor 4,29 euro in de NYC schappen van o.a. de Kruidvat verkrijgbaar.

11 thoughts on “NYC Big Bold Volume by the lash mascara

  1. Ondanks dat je wimpers niet heel erg vol zijn geworden, vind ik je wimpers er erg mooi uitzien. Maar ik begrijp dat als je van een andere mascara beter bent gewend, je liever daarbij blijft. Ik had altijd zo een gedoe met mascara dat ik tegenwoordig maar gewoon bij die ene houd die mij zo goed bevalt😉

  2. Je hebt inderdaad volle wimpers van jezelf, heel mooi! Wel vervelend dat hij gaat klonteren als je meer dan drie laagjes op doet. Ik heb ook lange wimpers van mezelf, en ik hoef ook niet veel moeite te doen om ze lang te krijgen.
    liefs x

    • Klopt, op dat punt vind ik hem ook wel goed werken. De volume zit hem dus alleen in het langer maken en niet in het voller worden.

Geef een reactie

