Shoplog Forever21 Antwerpen

Mijn eerste shoplogartikel is sinds vandaag een feit. Normaal gesproken bespreek ik een of twee artikelen van mijn shopdagje uitvoerig, maar nu vind ik het leuk om alles te laten zien. Ik vind eigenlijk alles wel even leuk, dus vandaar een volledige shoplog. Conclusie van deze aankopen: de lengte voor aankomende zomer is: lang.
DSCN2779

Ik heb ontzettend weinig basics in mijn kast hangen. Daarom vond ik het hoog tijd om wat ‘gewone’ dingen te kopen. Dit zwarte shirtje is daarom ook niets meer dan een ‘gewoon’ shirt, maar wel leuk om te combineren met opvallende oorbellen of een ketting.

DSCN2783

DSCN2784

Dit witte shirt valt ook onder de ‘basics’. Al zit er wel een kanten bovenkantje aan, wat het ‘aparter’ maakt. De maat is S en nog zit hij vrij los, wat heerlijk is voor van de zomer. Dan hoeft niet alles zo plakkerig en strak te zitten.

DSCN2771
Ik ben ontzettend fan van deze kleur. Ook de combinatie goud en turquoise vind ik prachtig. Gecombineerd met het witte shirt valt hij helemaal mooi op.

DSCN2780

DSCN2782Omdat ik in september voor een half jaar naar Maleisië ga (waar het het hele jaar door 30 graden is) ben ik al flink zomerspullen aan het inslaan. Met warm weer vind ik het heerlijk om lange, luchtige rokken en jurken te dragen. Deze rok vind ik prachtig staan op een zwart strak topje, waar de rok overheen gedragen wordt. Zwarte pumps erbij en ik kan chic naar een feest.

DSCN2776

DSCN2777Op datzelfde feest zal deze jurk het ook goed doen. De bovenkant zit strak en de onderkant zit heerlijk luchtig. Perfect om uit te waaien op het strand op een nazomerse dag. Winkelend op de markt of gewoon fashionable naar college. Ik kan er alle kanten mee uit.

DSCN2770
Een schattige hoofdaccessoire voor een festival of leuke zomeroutfit.

DSCN2775
In al mijn zwarte broeken zitten gaten, dus het was hoog tijd voor een nieuwe. Deze basic zwarte broek zit mooi strak en is te combineren met bijna alles. Een ‘must have’ om in je kledingkast te hebben.

DSCN2785

DSCN2787En dit schattige spiegeltje als laatste item. Heel handig voor bij de festivals deze zomer!

Dit waren mijn aankopen van Forever21. Next time dat ik weer in Antwerpen ben, ga ik gegarandeerd weer een kijkje nemen.

16 thoughts on “Shoplog Forever21 Antwerpen

  1. Leuke spulletjes heb je gekocht Felice!
    Ik vind voor het witte shirtje en de ketting erg leuk. Forever21 lijkt me sowieso een te gekke winkel. Wacht al heel lang tot die in Nederland komt en in April is het zover..
    Ik zeg we plannen een shopdate?

    Liefs,

  2. Wauw, prachtige items heb je gekocht! Je hebt echt een hele mooie/leuke stijl! Het witte topje en de bloemenrok vind ik echt helemaal geweldig!

  3. Leuke aankoopjes! De maxirok vind ik erg mooi en vrolijk. Ook de basiscs die toch iets bijzonders hebben vind ik leuk! Veel pleizer met je nieuwe spulletjes.

Geef een reactie

