Wishlist gadgets en goodies

Ik houd van mooie dingen. Vooral als ze de naam ‘nieuw’ dragen. Ik heb daarom ook altijd wel bepaalde producten / artikelen op mijn wishlist staan. Vandaag laat ik aan jullie zien wat ik sowieso in huis wil hebben, voor ik vertrek naar Maleisie. Kijk hieronder mee naar mijn wishes!

Wishlisht1
1. ♥ Een Canon D60. Ik heb een goede camera, maar ik ben al een tijdje op zoek naar een goede nieuwe camera. Geschikt voor productfotografie, maar ook eentje die geschikt is voor filmbeelden. Na flink wat reviews te hebben gelezen staat deze camera boven aan mijn lijstje. In Maleisie wil ik het vak fotografie volgen, waar ik deze goed bij kan gebruiken.

2. ♥ Real technique kwasten. Wat een prachtige kwasten zijn dit! Ik wacht nog even op een mooie aanbieding, zodat ik in 1 keer een hele set kan kopen. Ze lijken me zo fijn!

3. ♥ Een witte bikini. Met zes maanden in een land waar het altijd 30 graden is, moet het me wel lukken om een mooie gebruinde huid te krijgen (en te houden?). Een witte bikini staat daar zo mooi bij.

Wishlist2

4. ♥ Chanel is een van mijn favoriete merken, maar helaas te prijzig om daar vaak iets van te kopen. De lipstick Rouge allure velvet vind ik een prachtig mooie velvet lipstick. Wanneer ik weer een wat duurdere make-up aankoop ga doen, zal het deze lipstick zijn.

5. ♥ Een Softbox. Om nog mooiere foto’s te kunnen maken is een Softbox een heel goed hulpmiddel. Ik heb verschillen gezien in fotografie, en dit werkt zo ontzettend goed. Voor een duidelijk voorbeeld raad ik je aan dit artikel te lezen van Danielle (Make me blush). Hierin zie je het verschil heel erg goed in productfotografie.

6. ♥ Een nieuwe clutch. Het is tijd voor een nieuwe clutch! Dit is gewoon even een kwestie van goed rondkijken naar eentje die mijn gewone outfit perfect kan maken.

En van deze dingen ben ik nu even aan het
dromen

5 thoughts on “Wishlist gadgets en goodies

  1. Wat een leuke wishlist zeg. Die camera staat ook op mijn wishlist haha toevallig.
    Oeff jij gaat gewoon naar Maleisie toe zo lekker !
    liefs x

Geef een reactie

