Save Water Not Money portemonnee

Alleen al om de naam werd ik verliefd op deze portemonnee. De Save Money Not Water portemonnee, die ik twee weken geleden bestelde op de website van Modemusthaves. Het is een langwerpig formaat met een zebraprint erop, die veel geld en pasjes kan bewaren. Dat is voor iemand die al haar klanten- en stempelkaarten mee wil sleuren, zoals ik, best handig.
DSCN3138

Ik vind dit formaat voor een portemonnee het fijnst. Doordat hij langwerpig is ligt hij ook lekker in de hand. Ik houd hem vaak aan de onderkant vast en neem hem soms als vervanging van een handtas mee, als ik voor een snelle boodschap ga.
DSCN3140

Veel ruimte aan de binnenkant zoals je kunt zien. Al probeer ik wel altijd op te letten dat ik er niet TE veel in doe, want dan gaat hij bol staan. Dit ziet er niet echt mooi uit, is niet handig voor in kleine tasjes en de rits gaat daar een beetje bol van staan, wat nooit goed kan zijn op de langere termijn. Rechts en links kun je vier pasjes kwijt (acht in totaal). Daarnaast is er een open vak waar je de overige pasjes en kaartjes in kwijt kan en in het midden het muntgeldvakje.
DSCN3147

Ik ben erg blij met deze portemonnee. De print is opvallend en staat daarom niet bij iedere outfit helemaal gepast. Maar omdat een portemonnee iets is wat je niet de hele dag door bij je outfit ziet, vind ik dit geen probleem.
DSCN3144

Classy, handig en voor 17,95 zeker betaalbaar!

14 thoughts on “Save Water Not Money portemonnee

  1. Leuk! Alleen dat sticksel linksonder op de bovenste foto ziet er niet zo goed uit? Of lijkt dat maar zo? Ik kom uit een confectiefamilie, dus ik ben een zeikerd op sticksels😉

  2. Deze is echt leuk! En zo te zien wel genoeg opberg ruimte voor bijvoorbeeld pasjes dat is alleen maar handig🙂 x

Geef een reactie

