Red Lips Ice Look

Wit is een oogschaduw kleur die ik niet vaak gebruik. Waarom weet ik niet, maar alleen wit vind ik maar zo ijzig en kil. Dacht ik! Want om mijzelf het tegendeel te bewijzen heb ik er toch een look mee geprobeerd te maken, die toch wel positief is bevallen. Lees verder voor mijn Red Lips Ice look.

DSCN3209De producten die ik heb gebruikt voor deze look. Een stuk minder dan bij de normale looks die ik maak. En natuurlijk kon een rode lipstick hier niet bij uitblijven.

DSCN3230En daar zijn ze dan. Mijn ogen met alleen wat witte oogschaduw, een winged eyeliner en mascara. Kleurt mooi toch? Doordat wit en zwart zo tegen elkaar afsteken valt de kleur van mijn ogen ook veel meer op.

DSCN3256Ik heb de winged eyeliner vrij ver door laten lopen. Ik vind dit zo mooi! Natuurlijk kun je hier je eigen kant mee op en hem zo lang maken als je hem zelf wilt.

DSCN3257Nog even een close up van mijn oog.

DSCN3264En dit is de eindlook. Ik vind de kleuren echt prachtig bij elkaar staan en ze versterken elkaar.

 
Wat vinden jullie van deze look?

14 thoughts on “Red Lips Ice Look

Geef een reactie

