Coconut Care Bodycream

Toen ik het laatste likje uit mijn body butter leeg schraapte, wilde ik meteen naar de Rituals gaan om een nieuwe te halen . Maar aangezien ik deze maand allerlei extra uitgaven heb gemaakt (reisjes, voorschot op Maleisie etc.), wilde ik niet te veel extra uitgaven maken. Maar goed, een body butter is voor mij geen secundaire beautyverzorging meer. Mijn huid schreeuwt er om na het douchen, althans, dat houd ik mezelf voor omdat ik het zo lekker vind. Toevallig liep ik die dag in de Action en daar zag ik de bodycream van Coconut Care. In de prijs verschilde het nogal en ik was wel benieuwd of dit hetzelfde effect had. Lees verder voor mijn review!
DSCN3194

Ik heb de geur cocos genomen, waar ik echt ondersteboven van ben. Ik vind dit zo’n heerlijke geur! Voornamelijk als het wat warmer weer wordt. Andere geuren in deze lijn zag ik niet, wel veel verschillende soorten huidverzorgingsproducten. Ze verkopen veel merken bij de Action!
DSCN3202

De cream ziet er met een volle verpakking zo uit, een heerlijke dikke lading.
DSCN3214Bij het uitsmeren is het een lekkere volle cream. Niet te dik, hij wrijft luchtig uit. Nog een paar uur nadat ik deze bodycream had aangebracht bleef mijn huid lekker zacht.
DSCN3195

Voor 1,19 euro heb ik dit potje genieten gekocht. En dat is het echt. Als ik de pot open dan komt de cocos geur je al sterk tegemoet en ook op je huid blijf je de geur nog een paar uur ruiken. Ik zal bij de binnenkomst van mijn salaris er ook weer een bodybutter bij kopen, maar voor tussendoor is dit zeker een fijn product!

 

15 thoughts on “Coconut Care Bodycream

  1. Wel leuk dat ie luchtig is! Van veel creme’s en butters heb ik het gevoel dat ze echt té zwaar zijn (ikweetookweldatdatzomoet) maar deze klinkt precies goed🙂

  2. Klinkt goed, ik heb hier een goede handcreme van! Enne, dat ze niet meer geuren hebben, komt waarschijnlijk doordat het product van een ‘coconut care’ lijn is, dan zou het denk ik raar zijn als ze andere geuren hadden…

Geef een reactie

