Loreal pastel nagellak

Al weken lang heb ik me laten inspireren door talloze beauty- en fashion afbeeldingen, die voorzien zijn van lieve pasteltinten. Ik ben gek op pastel en was ook heel erg blij toen ik zag dat Loreal met een nagellak collectie kwam vol met pasteltintjes. Ik heb me echt in moeten houden om niet meteen de hele collectie te kopen toen ik voor het rek stond. Netjes doe ik het 1 voor 1. Om te beginnen met nummer 851.

DSCN3292

DSCN3288De potjes vind ik prachtig. Ze zijn smaller dan de normale potjes van Loreal en daarom in verhouding ook wat duurder. Voor deze betaal je 5,95 euro, ongeveer 1 euro goedkoper dan de normale, maar wel iets van de helft minder inhoud gok ik.
pastelloreal1

DSCN3291Een blauw, lichtpaarse kleur. Normaal gesproken grijp ik meteen naar lichtgroen of roze, maar deze kleur had ik nog helemaal niet in mijn verzameling. Ik draag hem al een paar dagen (met base- en topcoat blijft het ongeveer drie dagen onbeschadigd zitten) en hij kleurt iedere keer verbazingwekkend goed met mijn outfit.
DSCN3287

Dit potje, zo lief! Ik blijf er gewoon graag naar kijken. Wat vinden jullie van deze pasteltintjes op je nagels?

13 thoughts on “Loreal pastel nagellak

Geef een reactie

