Modemusthaves Boho Bonita sjaal

Waarschijnlijk denk je dat ik de vaste promoter ben van Modemusthaves als ik vertel dat ik de sjaal van dit artikel ook van hun webshop heb. Vorige week een portemonnee en die week ervoor een statement necklace. Nee, ik ben niet hun promotor, maar ik vind hun spulletjes wel te gek! Toen deze Boho Bonita sjaal net op hun webshop te zien was, wilde ik hem twee dagen later bestellen. Helaas, uitverkocht. Netjes heb ik iedere dag vanaf toen gekeken of hij weer binnen was, en toen dat zo was, klikte ik waarschijnlijk als eerste op afrekenen.
DSCN3150 DSCN3177

De Boho Bonita sjaal is echt een kleurexplosie van allerlei verschillende pasteltintjes en vrolijke kleurtjes. Hij is vrij lang, ruim 1,5 meter als je hem languit legt. Hierdoor kan je hem makkelijk een keer om je nek slaan. Of gewoon zonder omslag om je nek laten hangen. Zo draag ik hem het liefst.
DSCN3158 DSCN3178

Door de felle kleurtjes is deze sjaal een eyecatcher. Daardoor is hij ook niet met alles te combineren, vooral niet met felle kleuren in kleding. Hierdoor krijg je al snel het clownseffect. Maar op een neutrale outfit staat hij perfect! Voornamelijk de kleuren zwart / wit / beige / blauw.

boho bonita

Als je me op Instagram volgt, heb je deze foto misschien voorbij zien komen. Van een basic zwart jurkje, maakt hij een totaal andere outfit!

Voor 16,95 euro kan je deze in de webshop van Modemusthaves kopen.

 

13 thoughts on “Modemusthaves Boho Bonita sjaal

  1. Wat een mooie sjaal🙂 handig ook dat ‘Ie wat langer is. I love the print en de kleurtjes ^^ staat je mooi!

    • Hij is al eens eerder uitverkocht geweest, maar dan komt hij zeer waarschijnlijk over een paar weken weer.

Geef een reactie

