Spam je blog!

Deze week heb ik het zo druk gehad dat ik nauwelijks tijd had om echt aan mijn blog te werken. Mijn artikelen schrijf ik altijd vooruit, dus die kwamen wel online. Maar reageren erop ging nauwelijks en ook mijn inhaalslag om alle blogs die ik leuk vind te lezen, moet ik nog maken. Koken schoot er ook een beetje bij in. Het was de laatste tentamenweek, waarin ik donderdag mijn Expo had. Dit is een opdracht waarbij je jezelf als concept moet zien en dit visualiseren, ontzettend leuk! Hierdoor kwam ik een beetje in tijdnood en verschijnt er vandaag in plaats van een recept een: Spam je blog! Grijp de kans om te vertellen over je blog in een comment, en waarom anderen zeker een kijkje moeten nemen.

Zo is mijn tijdnood toch weer een good thing om leuke blogs te ontdekken🙂

oproep beautybloggers

25 thoughts on “Spam je blog!

  1. Joepie wat leuk dat we mogen spammen♡! Mijn blogje gaat over vanalles wat me inspireert en wat ik leuk vind. Beauty, design, … vind ik het leuk? Dan blog ik erover! Je vindt me terug op http://insins.me

    Wat ik ook graag es wil spammen (nu ik toch bezig ben) is een facebookgroep speciaal voor Nederlandse en Belgische bloggers. Waar je kan vragen stellen, gewoon chit-chatten en vooral waar we leuke meetings proberen plannen! Moest dit je wat zeggen, neem dan eens een kijkje in ons bloggerscafé: https://www.facebook.com/groups/430469177097568/

  2. Wat tof dat we mogen spammen❤ Ik ben Svenja en ik woon in het hoge noorden! Sinds kort een blog begonnen, and i love it!

    Ik blog dagelijks over beauty en fashion gerelateerde onderwerpen op http://www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl . Maar ook gezonde voeding en gezondheid vind ik erg belangrijk, daar komen dus ook regelmatig artikeltjes over. Kortom; ik blog over alles wat het houden van het leven zo leuk maakt.

    Veel leesplezier en veel liefs,

    Svenja.

  3. Hoi, wat leuk om te mogen ‘spammen’! Ik ben nog maar net begonnen met bloggen. Eigenlijk ben ik weer begonnen, wat in 2006 blogde ik ook al. Nu blog ik met http://www.smartglam.blogspot.com. Ben nog een beetje zoekende naar een eigen identiteit maar ga er van uit dat dat met de tijd komt. Ik wil het vooral positief houden en bloggen over de mooie dingen des levens. Verder wil ik graag een beetje glamour toevoegen aan het alledaagse leven.

    Groetjes!

    Korinda

  4. hallo allemaal!! wat leuk een spam je blog!!

    Ik ben Saskia van http:// http://www.mywickedweirdlife.com en Blog voornamelijk over Beauty, ik probeer net wat andere dingen te reviewen of kijk waarom een hype nou een hype is, verder komen er dingen voorbij die ik leuk vind en deel ik mijn te gekke gekke leven!
    Neem een kijkje dat zou ik leuk vinden!

  5. Fijn dat we onze blog mogen spammen! Bedankt!
    Mijn blog kan je terugvinden op dreamsandopinions.wordpress.com. Ik blog over beauty, lifestyle, boeken, mijn eetroutine, … Neem zeker eens een kijkje, tot binnenkort?

  6. Wat leuk dat we mogen spammen! Mijn blog heet http://makeupgorgeous.blogspot.be/. Via deze blog kan ik mijn passie voor beauty, make-up en fashion volledig kwijt, dit steeds met een persoonlijke touch! Ik probeer zo’n twee keer per week een filmpje of een artikel online te plaatsen. Ik plaats heel veel reviews over make-up of beautyproducten, dit afwisselend met andere soort artikelen zoals shoplogs, tags, wishlists, stashflash,.. Ik zou het super vinden als je een kijkje kwam nemen. Tot dan!? Liefs, Sanne

  7. Lief dat we mogen spammen. Ik ben Cindy en ik blog op http://www.sunshinecin.nl over alles wat ik leuk vind en wat mijn dag mooier maakt en waar ik mee bezig ben. Dat kan gaan van beauty tot dagjes weg en van gedachtenspinsels tot kleding/spullen die ik heb gekocht of mijn favoriete liedje. Ik hoop je snel te zien. Liefs, Cindy

  8. Hoi🙂 Ik ben Evy en mijn blog heet MBFL: Make-up, beauty, fashion & lifestyle.
    Ik post dus van alles en ik zou het tof vinden als je een kijkje neemt!
    http://www.mbfl.blogspot.com

    Ik heb ook nog een winactie open. Als je mee wil doen zou je even op de post moeten reageren.

    xx

Geef een reactie

