Brown eyed girl

Donkere kleuren staan mij van alle oogkleuren het best, vind ik. Groen/bruine ogen komen net wat sprankelender uit als ze een donkere kleur als schaduw hebben. Vandaag een ooglook met de kleuren bruin en zwart topping the bill!

DSCN3346

DSCN3363

De producten die ik heb gebruikt:

– Zwarte oogschaduw van Gosh
– Lip gloss van Rituals (Ruby Blossom)
– Bruin en lichtbruine oogschaduw van Hema
– Liquid Eyeliner Catrice (Datin Joe Black)
– I love Extreme van Essence

DSCN3341De bruine kleur heb ik als basis gedaan en de zwarte kleur in mijn arcadeboog geblend. En natuurlijk, de bekende winged eyeliner (een kleine dit keer). Hij lukt steeds beter!

DSCN3360

Hoe donkerder je de zwarte kleur maakt, hoe meer avond look geschikt het wordt.

DSCN3324Dit is het resultaat zonder lip gloss.

DSCN3346En deze met. Welke vinden jullie mooier?

12 thoughts on “Brown eyed girl

Geef een reactie

