To do lijstje #1

Ik ben een echt lijstjes-meisje. Waarschijnlijk komt dit door mijn liefde voor notitieboekjes, waar ik echt geen genoeg van kan krijgen. Een netjes overzicht met wat ik allemaal nog wil doen, maakt me rustig en geordend. En daar hou ik van! Momenteel heb ik het ontzettend druk met het afronden van mijn tweede jaar op IEMES (International, Event, Music and Entertainment), mijn bestuurstaken bij #CLUBIEMES en mijn twee baantjes. Daar bovenop wil ik dagelijks bloggen en zoals jullie bloggers weten kan dat nogal wat tijd opslokken! Met alle dingetjes en ideetjes die ik nog wil uitvoeren voordat ik naar Maleisië ga, is het dus zeker nodig om time-management in te zetten. En daar komen lijstjes heel goed bij van pas.
to do list

 

 

 

 

 

 

Ik heb nu tot aan mijn vertrek een planning van wat ik allemaal wil doen:

♥ Met stip op 1 staat de lay-out en domeinnaam van mijn blog veranderen. Ik heb nu nog een domeinnaam op WordPress, maar ik wil onafhankelijker. Ik merk dat de mogelijkheden nu wel erg beperkt zijn, zeker voor wat ik wil. Ik heb precies in mijn hoofd wat voor logo en merknaam ik wil en ook de kleuren en indeling heb ik precies uitgedacht. Nu nog de tijd vinden en kennis om dit in werking te zetten.

Een healthy lifestyle creëren. Vaak gaat het bij mij nog in fases. Een tijd lang heel goed sporten en heel gezond eten, en daarna ben ik het weer beu en val ik terug in mijn oude patroon. Controle is the magic word om deze lifestyle om te zetten. Stap voor stap gaat dit steeds beter. Vrijdag heb ik 7 km gerend bij de Singelloop in Leiden, met many more to come!

Mijn tweede jaar succesvol afronden. Ja, logisch toch? Al mijn vakken halen en met een mooi cijfer afronden. Moet lukken.

♥  Overgang nieuwe bestuur van #CLUBIEMES. Mijn bestuursjaar (functie Secretaris/Vice-voorzitter) zit er alweer bijna op. Maar er moet nog een hoop gebeuren voor het nieuwe bestuur er komt.

Meedoen aan een schrijfwedstrijd. Dit staat al heel lang op mijn lijstje, maar komt er steeds niet van. Binnen nu en twee weken ga ik mijn beste verhaal insturen voor een wedstrijd. Welke dit is hangt af van de wedstrijd, I’ll keep you posted.

groene smoothie

 

 

 

 

 

 

 

♥ Blender kopen. Deze week staat er een blender in mijn keuken, for sure. Ik kan niet wachten om overheerlijke groente- en fruitsmoothies te maken.

♥ Toffe stage regelen. In februari 2015 moet ik beginnen met stage lopen. Omdat het vanuit Maleisie toch moeilijker te regelen is, wil ik het voor die tijd rond hebben, of in ieder geval contact hebben gelegd. Mijn droomstage? Online redacteur bij een fashion-beauty magazine / website / blog. Ik wil mijn schrijfskills naar een hoger level brengen.

Kamer en al mijn oude spullen op internet zetten. Als ik weg ben ga ik mijn kamer onderverhuren (dat is de bedoeling). Om wat extra geld binnen te sprokkelen en mijn kamer netjes achter te laten, moet ik alles op internet zetten en aanbieden. Het is een simpel iets om te doen, maar neemt altijd even tijd in beslag. Als er iemand geïnteresseerd is in een kamer in Tilburg (22 m2 met eigen keuken), laat het me weten.

beautygloss

♥ Werken op de Beautygloss party. Ik ben erbij! Op beide dagen van de Beautygloss party ben ik aan het werk als hostess. Ontzettend leuk om erbij te zijn en ik kan niet wachten om allemaal leuke bloggers en beautylovers te ontmoeten. Wie gaat er nog meer werken / naar de Beautygloss party?

♥ Nieuwe camera kopen voor vertrek. Om in Maleisië de mooiste foto’s te kunnen maken, wil ik een camera die net wat geavanceerder is dan degene die ik nu heb. Een Canon 60D is een van mijn favorieten.

lovelive2

♥ Heel veel leuke dingen doen met vrienden en familie. Mensen van wie ik houd die ik een half jaar niet ga zien, hmmm *slik*. Tot aan mijn vertrek ga ik dan ook allemaal leuke dingen plannen en genieten van iedereen. Het eerste wat al gepland staat: een reisje naar Praag (eind mei) en naar het festival Sziget met twee van mijn beste vriendinnen. Can’t wait!

Dit waren ongeveer de grootste dingen die ik op mijn to-do lijstje heb staan. Vanaf nu heb ik nog tijd zat om alles te regelen, so let’s get to work!

17 thoughts on “To do lijstje #1

  1. Leuk to do lijstje en je gaat nog veel leuks doen voordat voor heel lang vertrekt.
    Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe layout etc. van je blog.

    Succes met alles wat je gaat doen en heb een geweldige tijd als je naar het buitenland vertrekt Xoxo

  2. Wat leuk dat stage gaat lopen in het buitenland! Ik heb dit tijdens mijn studie ook gedaan. Gaafste, coolste, geweldigste ervaring ever!!!

  3. Je hebt echt nog leuke dingen op je lijstje staan voordat je weg gaat. Ik hoop dat je dan ook alles mag afstrepen, en met een goed gevoel op stage gaat😀
    liefs x

  4. Hi Felicia! Ik ga zaterdag als hostess. Maar ik heb een ticket gekregen voor de preparty op vrijdag. Ik zou graag gaan, maar omdat ik in België woon, zou ik moeten overnachten in Amsterdam en aangezien ik alleen ga en het dan toch wel erg duur wordt (reiskosten zijn al +35 euro) zie ik dat niet echt zitten. Omdat jij zowel vrijdag als zaterdag als hostess gaat, vroeg ik me af hoe jij dat regelt. Misschien tot dan!🙂

    • Hi Gaia,

      Wat leuk dat je ook gaat🙂 Ik kan vrijdag weer naar huis rijden naar mijn ouders, daar overnacht ik dan. Heb je iemand waarmee je gaat vanuit Belgie, of ga je alleen? Want er zijn best veel goedkope hostels in Amsterdam waar je ook zou kunnen overnachten? Heel erg veel plezier in ieder geval en waarschijnlijk werken we zaterdag dan samen. Gezellig🙂

      • Ah vandaar! Misschien gaan er meerdere meiden uit België en kan je wellicht iets regelen?

  5. Hey, hoe was het om als hostess te werken bij de Beautygloss party? wat waren je werkzaamheden en verantwoordelijkheden? mocht je zelf kiezen of werd alles last minute gezegt wat je taak was? Hoor graag naar je ervaring.😉

    • Ik vond ’t erg leuk om als hostess te werken🙂 je werd die dag ingedeeld op werkzaamheden, ik heb op beide dagen verschillende taken gedaan, zoals: bandjes om doen bij binnenkomst, zaal rondlopen en lege flaxen ophalen, drinken uitdelen en foto’s maken van Mascha en toegangers bij de fotowall. Je kunt je ook voor 1 dag inschrijven. Was erg leuk!

Geef een reactie

