Gosh Pink Rose nailpolish

Tegenwoordig ga ik bijna niet meer de deur uit zonder nagellak. Het is zowat verslavend om iedere dag een mooi kleurtje op mijn vingers te hebben, het liefst nog gematchet met mijn outfit. Een kleur die al een tijd in mijn stash zit, maar waar ik nog ontzettend verliefd op ben, is de Pink Rose (543) van Gosh. Helemaal passend bij de warme dagen van de lente en zomer.

DSCN3365Fris, lief en schattig. Zeker met een gebruinde huid is deze kleur zo mooi!

DSCN3366De applicator is vrij breed en smeert daarom ook heel fijn uit. In twee keer pakt hij de hele breedte van je nagel.

DSCN3368Een kleur die nog lang in mijn stash zal blijven zitten🙂

10 thoughts on “Gosh Pink Rose nailpolish

Geef een reactie

