FOTD: Nude eyelook

Wat ik op doe als ik op een gewone doorgaanse dag naar studie of werk ga? Het is ofwel een winged eyeliner met mascara en roze blush. Of een nude oogschaduw met een roze / beige lipkleur. Twee looks die vrijwel overal bij staan en makkelijk te maken zijn. Vandaag laat ik mijn nude look zien, mijn basis en uitkomst voor wanneer ik inspiratieloos ben of haast heb.

DSCN3379
De producten:
– Catrice nude eyepalet
– Essence I love Extreme mascara
– Lipliner H&M nudekleur 

DSCN3404Op mijn bewegend ooglid doe ik een lichte kleur uit het Catrice nude eyepalet. Hier kun je ook wel een highlighter voor gebruiken. 

DSCN3394Vervolgens heb ik de donkerste kleur uit het palet gepakt en ben ik vanuit mijn arcadeboog omhoog gaan blenden. Deze heb ik tot iets boven mijn arcadeboog doorgetrokken. En uiteindelijk afgemaakt met mascara. 

DSCN3426En op mijn lippen een nude kleur. Deze kleur sluit altijd mooi aan bij aardetinten vind ik. Het maakt mijn lippen net wat minder flets. 

DSCN3430En dit is mijn nude look. Simpel, maar voor vrijwel alles geschikt. 

13 thoughts on “FOTD: Nude eyelook

Geef een reactie

