Very inspiring blogger award

Vorige week mocht ik een mooie award in ontvangst nemen. De Very Inspiring Blogger Award. Deze heb ik gekregen van Tessa en Svenja en is bedoeld om blogs die jou inspireren onder de aandacht te brengen. Ontzettend bedankt meiden! Bij het krijgen van deze blog is het ook de bedoeling dat je deze award uitdeelt aan 15 andere bloggers. En het onder de aandacht brengen van andere blogs, daar doe ik graag aan mee!

De regels:

1. Zet de regels in je artikel
2. Bedank en link de persoon die jou heeft genomineerd
3. Schrijf 7 feiten over jezelf
4. Nomineer 15 andere bloggers

De 7 feiten:

1. Ik ben een controlefreak. Ik vind het vreselijk als ik niet de controle over iets heb en raak dan erg gefrustreerd. Dit draagt ook bij dat ik vaak leiding neem bij activiteiten en heel veel to-do lijstjes heb.smoothie

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Ik ben gek op smoothies! Het liefst aardbei – banaan.

Pastel

3. Ik ben een pastellover. Ik houd echt van pasteltinten en dit zie je ook regelmatig terugkomen op mijn blog.

4. Ik houd van de kleine gebaren in het leven. Een klein briefje ergens vinden wat een geliefd persoon heeft geschreven, daar gaat mijn hart echt van smelten.

pumps 

 

 

 

 

 

5. Mijn grootste verzameldrang zijn toch wel schoenen. Daarna komen tassen.

6. Mijn vader is Portugees en mijn moeder Nederlands. Iets waar ik best wel trots op ben, omdat ik de Portugese cultuur hartstikke mooi en fijn vind. Het is ook echt een prachtig land.

7. Ik doe momenteel de opleiding IEMES (International, Event, Music and Entertainment Studies). Hier studeer ik voor communicatiedeskundige die ingezet kan worden op verschillende vlakken in de entertainment industrie. Copywriting is mijn favoriete vak en ik zou het geweldig vinden om online redacteur te worden en een boek te schrijven. Dat laatste staat ook zeker op mijn bucket list🙂


De bloggers wie ik nomineer zijn:

1. Jaimy en Laura

2. Petra

3. Madeleine

4. Lotte

5. Vera

6. Femke

7. Natascha

8. Mandy

9. Anouk

10. Maud

11. Elize 

12. Tineke

13. Rachel

14. BeastyBeauty

15. Heleen

Uiteraard zijn er echt nog veel meer blogs die mij heel erg inspireren. Voel je alsjeblieft niet opzij gezet als jouw blog hier niet bij staat. Er zijn namelijk nog veel meer blogs die mij dagelijks inspireren.

Ik ben benieuwd wat de feitjes van jullie zijn. Keep on bloggin!

10 thoughts on “Very inspiring blogger award

  1. Gefeliciteerd met de award!
    Dat is leuk en zo lief van de andere bloggers dat ze je genomineerd hadden.
    Hierdoor zijn we meer over je te weten gekomen.
    Ik voel me helemaal niet aan de kant gezet hoor.
    Je moet toch zelf weten welke bloggers jij nomineerd.

    Fijne dag Xoxo

  2. Leuk om je zo beter te leren kennen❤ Ik ben ook dol op smoothies haha. Schoenen zijn idd verslavend! Misschien kun je eens een artikel maken over jouw schoenen stash? Liefs Svenja.

Geef een reactie

