Action flower honey lip gloss

Ik word steeds enthousiaster van de make-up van de Action. In eerste instantie dacht ik dat het nooit veel goeds kon zijn, omdat het goedkoop is en Action niet bepaald spullen heeft van hoge kwaliteit. Maar zo af en toe kan ik het echt niet laten om wat beautyspulletjes mee te nemen, want in mijn portemonnee zal ik het niet voelen. En zo kocht ik laatst deze lip gloss waar ik erg enthousiast over ben!DSCN3528DSCN3525

Een kleine stick die je gemakkelijk meeneemt in je handtas of tasje tijdens het uitgaan. Het is een doorzichtige gloss die je ofwel als lichte gloss opdoet, of als glanslaagje over een lipstick.
DSCN3522Je koopt deze lip glosjes per twee stuk voor de mooie prijs van 0,60 cent. Niet iets om lang over na te denken! Ik heb de smaken aardbei en kers.

DSCN3523Er zit lekkere amandelolie in, wat je lippen heerlijk zacht maakt. De gloss is ook helemaal niet plakkerig, wat ik in eerste instantie wel verwachtte. Ondanks de vitamine E, zit er ook heel veel smaak in met een hoog parfum gehalte, wat je lippen wat uit kan drogen. Doe dus niet de hele dag door alleen deze gloss op, maar ook een verzorgende creme tussendoor.

DSCN3538Een hele fijne gloss die lekkere, milde glans geeft. Heel lang blijft hij niet zitten, dus bijsmeren is wel nodig gedurende de dag. Deze gloss neem ik zeker voortaan mee in mijn handtas.

23 thoughts on “Action flower honey lip gloss

Geef een reactie

