New hair: l’Oréal Cherry Black

Soms heb je van die dagen dat je opstaat en denkt: ik wil iets anders! Zo’n dag had ik woensdag, toen ik besloot om mijn haar te kleuren. Ik liep al een tijdje met het idee dat ik iets anders wilde. Donkerbruin verven schoot door mijn hoofd, maar dat heb ik al meerdere keren gedaan. Ik wilde iets anders, iets nieuws. Kijkend naar de kleur van mijn ogen zou een rood/paarse gloed wel staan bedacht ik me. Ik ging naar de winkel en kocht wat daarbij het dichtst in de buurt kwam: Cherry Black van l’ Oréal.
DSCN3588Mijn haarkleur voor het verven. Gewoon, normaal. Tijd voor iets nieuws!

DSCN3587DSCN3591De Cherry Black (360) van l’Oréal kost 10,99 euro bij de drogisterij. Ik heb hem bij de DA gekocht. De inhoud is een kleurcreme, die je in de tube ontwikkelcreme doet en hard schudt. Na het verven en uitspoelen doe je de kleine tube nutri-glansverzorging er overheen, voor een glanzend en verzachtend effect.

DSCN3592DSCN3593Je dient je haar een klein beetje nat te maken, handdoekdroog haar. Dan spuit je banen verf met de tube die je gemixt hebt. Goed inmasseren en 20 minuten laten intrekken. Vervolgens spoel je het uit en doe je de nutri-glansverzorging er overheen, die laat je zo’n twee minuten intrekken.

DSCN3615En dan krijg je dit effect!

DSCN3598Het is een spoeling dus dit houdt ongeveer 28 wasbeurten. Ik was zo’n drie keer per week mijn haar dus deze kleur blijft ongeveer twee maanden zitten. Helemaal perfect voor als je een nieuwe kleur uit wilt proberen en verven een te grote stap vindt.

Ik ben er echt meer dan tevreden over! De kleur is precies wat ik verwacht had en staat mooi warm. Ik was eerst bang dat ik misschien wat bleek erdoor zou lijken, maar integendeel. Misschien dat ik hierna wel op verven overstap, maar eerst nog even twee maanden genieten van deze spoeling.

20 thoughts on “New hair: l’Oréal Cherry Black

  1. Wat een gave kleur! Staat je ook goed. Ik heb mijn haar ook wel eens met L’Oréal casting crème gloss gekleurd maar dan meestal met roodbruine tinten.

Geef een reactie

