FOTD: Green winged look

Of het nu pijpenstelen regent of niet, met de zomer in zicht krijg ik zin om felle kleuren te gebruiken. Ik heb laatst twee gekleurde oogpotloden gekocht met de intensie om met het warme weer een frisse, zomerlook te maken. Zomerweer is het verre van, maar dat houdt me niet tegen om wat kleur op te doen. Lees verder voor mijn green winged look!

DSCN4042

DSCN4044Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Het groene kohl potlood (180 Too Cool for Pool) en de Ultra Fine Ink Eyeliner van Catrice zijn mijn nieuwe aanwinsten. Vooral de eyeliner ben ik zo erg tevreden over, ik post later deze week review daarover.

DSCN4041
Als eerst doe ik wat groene oogschaduw in mijn ooghoek, uit het All about Candies eyepalet van Essence. Dan de eyeliner. De wing heb ik lang gemaakt en een dikke rand op mijn bewegend ooglid. De combinatie van zwart en een fel kleurtje vind ik ontzettend mooi, dus de rand mag goed zichtbaar zijn.

DSCN4036

Een klein accent omhoog.

DSCN4040

Met het potlood volg ik de lijn van de eyeliner en het accent omhoog. Ook op het onder ooglid breng ik de kleur aan.

Vervolgens de mascara erbij en de look is klaar. Heerlijk zomers. Dit vind ik het beste passen bij een outfit met dezelfde groene kleur, of juist een outfit met wat donkere kleuren. Dan valt je ooglook extra op.

DSCN4043

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Enjoy your day!
Liefs, Felicia

16 thoughts on “FOTD: Green winged look

Geef een reactie

