Favoriet van de maand: Catrice Ultra Fine Ink Eyeliner

Een nieuwe favoriet van de maand! Ik ben tegenwoordig helemaal weg van eyeliner. Ik gebruik het iedere dag en word steeds handiger in het aanbrengen. Waar ik eerst heel blij werd van een eyeliner-pen, vind ik deze nu juist onhandiger. Het droogt eerder uit en een eyeliner vind ik een mooier, dieper pigment hebben. De Ultra Fine Ink Eyeliner van Catrice is echt een nieuwe aanwinst! Strakke lijnen, diep pigment en heel erg smooth aan te brengen.

DSCN4087DSCN4077Dit is hoe ik mijn ogen opmaak als ik eigenlijk een basic make-up aanbreng. Eyeliner, mascara en mijn ooglook is klaar.

DSCN4089Dit kwastje is zo ontzettend fijn en scherp, waardoor je hele strakke lijnen kan zetten. Het glijdt als het ware over je ooglid heen. Met deze eyeliner kom ik het dichtste in de buurt van ‘in een keer een lijn zetten’. Ook kleine aanpassingen en correcties maak je heel snel door het gespitste puntje.

DSCN4085Voor 3,39 euro heb je deze eyeliner bij de meeste drogisterijen. Ook van de duurdere merken heb ik een aantal eyeliners geprobeerd, maar Catrice steekt er met kop en schouders bovenuit!

15 thoughts on “Favoriet van de maand: Catrice Ultra Fine Ink Eyeliner

  1. Wauw, wat heb je de eyeliner perfect en strak aangebracht Felicia. Heel erg mooi! En wat een fijne prijs voor die eyeliner, ik ga deze zeker onthouden!

  2. Jij hebt eyeliner zo mooi aangebracht ik noteer dit meteen en ga het straks kopen!
    Wat een budgetvriendelijke prijs😉
    Jij weet altijd van die mooie looks te maken.

    Prachtige dag Xoxo

  3. Wat een mooi en strak lijntje heb je aangebracht. Ik kan echt niet overweg met zo’n eyeliner helaas, ik hou het nog even bij de pen.

  4. Dit lijkt me een hele fijne eyeliner! Ik gebruik zelf al jaren de eyeliner van de Hema, als deze op is ga ik die van catrice proberen!

Geef een reactie

