JustFab High Heels

Als ik zeg dat je voor 40 euro twee paar high heels kunt scoren, die ook nog eens van goede kwaliteit zijn. Ren je dan in gedachten al naar het centrum zonder te weten bij welke winkel je moet zijn? Zo’n reactie had ik ongeveer toen ik achter deze ‘nu nog bestaande actie’ kwam. Ik heb laatst twee paar high heels besteld bij JustFab en kreeg daar 50% korting op mijn eerste aankoop. Zilveren classic business pumps en zwarte killer heels staan nu in mijn schoenenkast.

DSCN4527Ik ben al veel langer echt verliefd op bovenstaand model. De hakken zijn niet zo hoog dat je meteen naar je evenwicht moet zoeken zodra je ze aan hebt, maar ze hebben wel de goede hoogte om als echte hakken bestempeld te worden. Je ziet dit model steeds vaker bij een businessoutfit, het is zakelijk met een vleugje sexy, waarvan het laatste er niet te dik bovenop ligt.

DSCN4530Zilver is weer in opkomst! Yes! Een gewaagde kleur die je niet zomaar onder alles aan kunt doen, maar wel die bling heeft om een outfit helemaal af te maken. Ik had nog geen zilver paar in mijn bezit, dus dit leek me een goede kans om het te proberen. En gecombineerd met dit model waar ik al een tijd op zat te azen, perfect!

DSCN4533DSCN4529Ik moest wat wennen aan hoe los deze pump om je voet voelt. Na een winter vol met enkellaarsjes en dichte schoenen die vast om je voeten zitten moest ik even wennen. Ondanks dat zitten ze wel stevig en schuift je voet niet heen en weer. Door alleen twee gespjes om je voet heen te hebben voelt het lekker luchtig aan. Ideaal voor in de zomer!

DSCN4528Als je voor de eerste keer wat besteld bij JustFab dan krijg je een eerste-bezoek-korting, van 50% korting op je eerste aankoop. Voor alle schoenenfreaks onder ons, mooie aanbieding om even je schoenenkast van nieuwe pumps of sandaaltjes te voorzien.

 

 

 

7 thoughts on “JustFab High Heels

Geef een reactie

