Personal sport-dieet update #2

Excuses

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het gaat goed! Inmiddels is er 3,5 week voorbij (wow bijna een maand bezig) en ik heb een aantal grote ups en een aantal grote downs meegemaakt. Ik ben nu bezig met een sport-dieet programma waarbij ik vier keer in de week sport en daarnaast eet volgens een vast programma. De eerste twee weken ging het hartstikke goed, ik vond het eigenlijk wel meevallen en de eerste twee kilo ging er met gemak af. Het sporten is iets wat ik niet zie als een last, ik heb altijd veel gesport en drie, vier keer in de week vind ik heerlijk. Het enige wat lastig is, is het inplannen. Soms lukt het qua tijd gewoonweg bijna niet en kort ik mijn training in tot een programma van 20 minuten wat ik op de laptop mee train in mijn kamer. Niet ideaal, maar het is wel effectief. Mijn favoriete programma’s op Youtube en internet: Insanity en BeFit. Cupcakes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat betreft het eetgedeelte is het de eerste twee weken heel goed gegaan. Ik hield me er strak aan en het ging vrij makkelijk. Op feestjes dronk ik netjes rode wijn of skinny bitch (vodka met bruisend water en een citroentje) en zelfs op mijn verjaardagsparty bleef ik van ieder chipje af! Maar tijdens het werken op een festival en een weekendje Antwerpen met vrienden heb ik me er toch niet helemaal aan gehouden en ging een ijsje en een chipje er met gemak in. Die er ook meteen weer afgetraind werden doordat er in ons wellness hotel een sportkamer aanwezig was, met een heerlijk zwembad en sauna om achteraf in te af te relaxen. Er is 3,5 week voorbij en het is weer tijd om de touwtjes aan te spannen. Nog drie weken te gaan voordat ik naar Sziget ga en nog 5 weken te gaan voor ik naar Maleisië vertrek. Dit betekent streng aan het schema houden, geen versnaperingen en minstens vier keer in de week sporten. Let’s do this last part!

2 thoughts on “Personal sport-dieet update #2

  1. Wauw, wat goed van je dat je het zo goed volhoud. En ach, die paar chipjes etc. kunnen geen kwaad, al helemaal niet als je ze daarna alweer meteen aftraint! Succes met de aankomende weken!

Geef een reactie

