Gastblogger bij Bellesqa.nl

Work smarter not harder

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een leuk nieuwtje op bloggebied! Vanaf volgende week start ik als gastblogger bij de lifestyle-website Bellesqa.nl. Twee keer per week schrijf ik een artikel met uiteenlopende onderwerpen in de richting lifestyle, beauty, trends, fashion etc. Een hele leuke uitdaging en een nieuwe ervaring voor mij als blogger.

De artikelen die ik voor deze site schrijf verschijnen ook op mijn website, maar om ze in hun volledigheid te lezen word je doorverwezen naar Bellesqa.nl. Ik merk dat het bloggen voor mij nog leuker en uitdagender wordt zodra ik professioneler kan schrijven. Ik hou van schrijven, maar ik doe net nog meer mijn best en heb net die extra motivatie om artikelen te schrijven als ik weet dat ik mensen hiermee bereik. Daarom ben ik erg blij met deze samenwerking!

Dus staat er in mijn artikel ‘lees het volledige artikel verder op Bellesqa.nl‘, kom dan vooral een kijkje nemen : )

9 thoughts on “Gastblogger bij Bellesqa.nl

  1. Hoi Felicia,

    Herken je me nog van ons mailcontact?🙂

    Wat leuk dat je blogt voor Bellesqa.nl!! Ik nu ook! Vet toevallig! Zag de oproep vorige week staan op de website. Ik een mailtje gestuurd met een artikel, met het idee dat ik waarschijnlijk toch niet uitgekozen zo worden. And guess what…… Toch wel! Ik heb dus nu uiteindelijk tóch de stap genomen om er iets mee te gaan doen.

    Toen ik de blogs ging doorlezen op Bellesqa.nl, aangezien ik dat als tip kreeg, kwam ik jouw naam tegen!! Nogmaals: toevallig!!

    Succes!!

    Groetjes,
    Chris

    • Hi Chris! Wat leuk zeg, gefeliciteerd🙂
      Gezellig dat we er allebei bij bloggen, heb je al iets geschreven voor hen?

      Succes met bloggen! Liefs, Felicia

      • Dank je! Gister heb ik de eerste geschreven (die over invloed van ongezonde levensstijl op gezondheid baby) en zojuist net weer een geschreven!🙂

        Jij ook succes!! Liefs, Chris

Geef een reactie

