Help! Ik vind mijn beroep totaal niet meer leuk

Help-ik-vind-mijn-beroep-niet-leuk

Stel je voor: je betrapt jezelf er op dat je weer voor de zoveelste keer uit het raam aan het staren bent. Je neemt ieder excuus aan om naar de koffieautomaat te lopen. Lunchtijd rek je net iets langer dan mag en mailtjes die je verstuurd zijn totaal geen visitekaartje. Dit zijn allemaal symptomen die maar op één ding duiden: je vindt je beroep niet meer leuk. Dit kan natuurlijk iedereen overkomen. De grote vraag is: wat nu te doen?

Het hele artikel lees je hier op Bellesqa.nl 

 

3 thoughts on “Help! Ik vind mijn beroep totaal niet meer leuk

Geef een reactie

